Smallwacko Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Vel. Det er jo kvalitets merker hele veien ! Sørg for god og ordentlig instalasjon, så blir nok det topp. hehe.. tenkte det selv. skal bruke god tid ¨på å sette det sammen og lage det pent og fint. selvom dette er bare en vinterbil:p hehe. men drar nok med meg delene til neste bil.. hehe.. men er litt usikker på hva en bundbass kasse er.. hvordan skal jeg bygge den med portene opp i hattehylla.. eller er den ikke portet? Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 men er litt usikker på hva en bundbass kasse er.. hvordan skal jeg bygge den med portene opp i hattehylla.. eller er den ikke portet? Er sikkert båndpasskasse du meiner. Den har berre porter ut av kassen. Subwooferen(e) er inni kassen. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg