Sandmo Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 morn morn! nei, bare jævla kaldt.. glad jeg har varmekabler i hele frontruta på forden. så smelter alt etter 2 min. Hehe:) skulle gjerne hatt varme i frontruta sjæl... Dritt kjedelig å skrape flere ganger om dagen... Noen heftige planer for dagen a? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Næh, idag er det kun chill! :) Lage noe middag med dama senere, tenkte lasagne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Næh, idag er det kun chill! :) Lage noe middag med dama senere, tenkte lasagne! Lasagne er smud:) Blir vel bare chill her i dag og.... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 pip :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 poop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hihi..ringte akkurat en gammel dame fra nord (regner jeg med) og vekket meg. Tlf startet med 7553.... "Hallooo, e det feskbilen?" Knut..hu bestemora di altså..Lær a opp til å ringe ETTER 12 når jeg skal på kveldsvakt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hei Hege:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 poop Hvorfor er det så kaldt hos deg da vennen? Bor ikke du i syden ikke langt fra Playa del Sola og greier? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hei Hege:) Hei Marius :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hei Marius :op: Skjer?:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Skjer?:) Sitter i senga med frokost og titter på deg ;) Og skal rekke å dusje før avgårde kl 13..tight..men det skal gå. :D Du har chille-fortjent-dagen-derpå etter eksamen? Når er neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Sitter i senga med frokost og titter på deg ;) Og skal rekke å dusje før avgårde kl 13..tight..men det skal gå. :D Du har chille-fortjent-dagen-derpå etter eksamen? Når er neste? Jeg har chille-dag hele tia jeg:) Trodde du visste det? Til uka en gang, litt usikker på hvilken dag faktisk:P Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Tirsdag er neste:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Vet du chiller bigtime..men du har faktisk ikke bare chillet her i det siste.. Hvertfall har heller ikke du invadert tråden i tide og utide. ;) Da kledde jeg av meg og ble våt..snakkes ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Vet du chiller bigtime..men du har faktisk ikke bare chillet her i det siste.. Hvertfall har heller ikke du invadert tråden i tide og utide. ;) Da kledde jeg av meg og ble våt..snakkes ~ Dama og eksamen får ta sin del av skylda:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg