_Audi_ Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Skal også hilse så mye fra min Kjære å høyt elskede samboer Majken som er barnevakt å støøtte kontakt for oss ikveld !!! DAAAAWWWNNNIIIII ! kozz og klemzzzz !!! <3<3 Ps:; hu blei furten når jeg ikke nevtne nevte hente, men nå er hu glad da. Hu er en god panser pike hu ^^, å baksete pike <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Audi_ Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 I skrivende stund Marius og Stian meget fulle hilsen støttekontakten. Vætti Vætti <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 jeg er også ikke helt edri hehehhehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Tullinger :D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 vi ække tullinger sååå :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 kjørte du litt for hard i natt stian?:D:knock: he he ny resirk er montert :D takk til mærrius :titties: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Skal du kjøpe nye pæreholderen også? ja var litt spessielle de der :D så de må moddes litt ..... tenkte jeg skulle legge opp slik at jeg har muligheten til å slå us av og på med bryter :m'm: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Audi_ Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Modde modde ^^, Marius er redusert idag !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 har bare kjøpt blinklys pærer med to tråder i :) en som lyser svakt som står på hele tiden og en som lyser sterkt til blinking :titties: kor kor kor?! :d Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 de selges på bensinstasjoner ;) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 ja var litt spessielle de der :D så de må moddes litt ..... tenkte jeg skulle legge opp slik at jeg har muligheten til å slå us av og på med bryter :m'm: Aha, jeg tenkte bare å hente strømmen fra parklys ledningene jeg. Kappet av dem og ført de videre til blinklyset. kor kor kor?! :d Kjøp hos forhandlere av amerikanske biler. de selges på bensinstasjoner ;) Sikkert 100kr stk der da :P Statoil tar 30kr for en parklyspære til B6en :S - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 kor kor kor?! :d alle som har deler til us biler har pærer :) somregel kun der du får de :m'm: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Aha, jeg tenkte bare å hente strømmen fra parklys ledningene jeg. Kappet av dem og ført de videre til blinklyset. Kjøp hos forhandlere av amerikanske biler. Sikkert 100kr stk der da :P Statoil tar 30kr for en parklyspære til B6en :S ja funker gull det også alex :D tenkte sånn at jeg hadde muligheten til å slå us av og på ..... hvis du kikker på sokkelen så ser du at det var litt mer køddent enn b5 - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 ja funker gull det også alex :D tenkte sånn at jeg hadde muligheten til å slå us av og på ..... hvis du kikker på sokkelen så ser du at det var litt mer køddent enn b5 Har ikke kjøpt pæreholderen så jeg har ikke sett på det enda :P Har bare fundert litt på det :) Grunnen til at jeg vil gjøre det slik er for å slippe parklyset. Så da kjører jeg bare med tåke- og blinklyset på. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Har ikke kjøpt pæreholderen så jeg har ikke sett på det enda :P Har bare fundert litt på det :) Grunnen til at jeg vil gjøre det slik er for å slippe parklyset. Så da kjører jeg bare med tåke- og blinklyset på. ja skjønner det :) var sånn jeg begynte å lodde om også ..... men den sokkeln var no dritt he he - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg