_eSOo_ Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 At du har vaska den 4 ganger på 1 døgn :partyon: må jo bli skikkelig rein å pen - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Er det noen som har peiling på Audi 100 E5 fra 1982? ^^ spør marius ... kaller seg audi - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Marius Sandmo du mener? :P hehe xD Eller en annen Marius? xD GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 http://www.bilforumet.no/members/49652__audi_.html han her ole - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 HEI FOLKENS :D Lenge siden! Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Heisann :D Her går alt strålende. Enn hvordan går det med deg da? :D GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Espen! Hvor har du vært?? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 kanke klage :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Hey allä ihopa :D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Espen! Hvor har du vært?? Hvor jeg har vært? Hmmm... Vært på jobb, og hjemme på juleferie. Har forøvrig flyttet hjem til Elverum, hadde siste arbeidsdag ved avdelingen jeg jobbet i 18. desember :D Så nå gjenstår det å se om jeg flytter opp i samme by som vår alles kjære redhead for å jobbe, eller om jeg blir student og blir nabo med Stian til sommeren :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Nabo med Stian:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Blir vel ikke riktig det. Vurderer i allefall å søke blandt annet påHiT :) Men tviler på at jeg har A3n som student :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Brrrrr...! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Det der er ikke kaldt^^ Det er jo fin temp da :D GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Hvor jeg har vært? Hmmm... Vært på jobb, og hjemme på juleferie. Har forøvrig flyttet hjem til Elverum, hadde siste arbeidsdag ved avdelingen jeg jobbet i 18. desember :D Så nå gjenstår det å se om jeg flytter opp i samme by som vår alles kjære redhead for å jobbe, eller om jeg blir student og blir nabo med Stian til sommeren :D what :D nabooooo syke greier :partyon: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg