Ole-Steinkjer Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Tenk å hatt en sånn a! Da hadde man spart mye krefter da:D Bare å lene seg inntil veggen, uten å gå bort til den :D Og så kan man sveise på et brett til å ha øl på:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Hehe :P Kanskje blitt litt tungt i lengden? GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Neida :) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Da kan du tattovere: ALLE SKAL FÅ vedsiden av ^^ GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 spørsmål 1 . hvorfor har ikke jeg ole på msn ? soørsmål 2. hvem fant blueprint på oppbyggingen min :D ? spørsmål 3 . hvorfor i svarte hælvete snøvler henda min e ? - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 spørsmål 1 . hvorfor har ikke jeg ole på msn ? soørsmål 2. hvem fant blueprint på oppbyggingen min :D ? spørsmål 3 . hvorfor i svarte hælvete snøvler henda min e ? "spørsmål 1 .": Fordi du er heldig! "soørsmål 2." : Been there, done that;) "spørsmål 3 .": Du har drikki igjen? Og søla på henda? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Stian som prøvde å overbevise meg om at han ikke var fyllik :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Stian som prøvde å overbevise meg om at han ikke var fyllik :P Haha, mye troverdig veit jeg :P Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Haha, mye troverdig veit jeg :P Hehe, ikke så veldig nei.. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Nei.... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 hei hei hei :D har IKKE drekt men det hørtes ut som en god idee så skål !! - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Skål baby!! Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 skål for faen kjekken :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 SKÅL:D hehe Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg