al3x Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 hmmmmmm luft senk blir jo like billig som et passe dyrt senkesett da (A) hihihihiihihihihi GAS jeg har tittet på også :) Skal man ha KW variant 3 f.eks. så blir det ikke store forskjellen i pris. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Jeg skal ha luft neste gang jeg og... Orker ikke ta av hjula og senke og heve manuelt når jeg skal på hytta:P Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 helt rektig alex :D og hvis man skal ha 2 sett burde det jo være mulighet for litt rabatt :D ......... noen som veit noe om hvordan det er å kjøre med ? - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Jeg skal ha luft neste gang jeg og... Orker ikke ta av hjula og senke og heve manuelt når jeg skal på hytta:P tenkte litt sånn jeg og :D hva hette han med boran ? eventuelt brukernavn - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 helt rektig alex :D og hvis man skal ha 2 sett burde det jo være mulighet for litt rabatt :D ......... noen som veit noe om hvordan det er å kjøre med ? Er mykere enn gewinde. Men skader jo ikke med litt komfort heller. Iallefall ikke hvis jeg skal ha 20" (: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 http://www.ultratuning.com/en/product-6420-air-ride-suspension-kit.html 2790 x 8 =22 000 så kommer frakta, og så må du trekke fra den franske VAT prosenten som er på 19.6%, og legge til 25%. Så blir litt. Finner billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 tenkte litt sånn jeg og :D hva hette han med boran ? eventuelt brukernavn Eivind Alexander Berg tror jeg det var:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 så kommer frakta, og så må du trekke fra den franske VAT prosenten som er på 19.6%, og legge til 25%. Så blir litt. Finner billigere. helt sant det rune :) men var bare ett kjapt eksempel og jeg skal muligens til tyskland å hente bil så da er det en mulighet å kjøpe der nede og ta med hjem :polish: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Eivind Alexander Berg tror jeg det var:) rektig rektig :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 helt sant det rune :) men var bare ett kjapt eksempel og jeg skal muligens til tyskland å hente bil så da er det en mulighet å kjøpe der nede og ta med hjem :polish: Skeptisk til disse 2.5TDiQ'ne ass. Dyrt å måtte bytte kammene :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Skeptisk til disse 2.5TDiQ'ne ass. Dyrt å måtte bytte kammene :P ..og i tillegg dieselpumpe, også svindyrt. Bruker ikke 2,5tdi greit på mila også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Skeptisk til disse 2.5TDiQ'ne ass. Dyrt å måtte bytte kammene :P hehe jepp men det er jo bare å velge en som kammene er bytta på eller ha en audi mekaniker som kompis :vampire: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 ..og i tillegg dieselpumpe, også svindyrt. Bruker ikke 2,5tdi greit på mila også? Varierende forbruk Vi opplevde stor forskjell på forbruket på vår bil. Det er ingen tvil om at dette kan være en skikkelig sparebil, men det krever ekstra disiplin fra føreren. Med samboeren i bilen lå forbruket så lavt som 0,67 ved normal landeveiskjøring. Uten samboer i bilen kom forbruket lett opp i over literen per mil, men det fordrer ganske frisk bruk av gasspedalen. I følge Dinside.no - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 for å si det sånn .... den går billigere enn min 1.8 turbo bensinslsuker ..... 1.2 på mila er ikke uvanlig iallefall ved blandet kjøring - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 tenkte litt sånn jeg og :D hva hette han med boran ? eventuelt brukernavn boraen skal selges ;) Eivind Alexander Berg tror jeg det var:)jepp:)for å si det sånn .... den går billigere enn min 1.8 turbo bensinslsuker ..... 1.2 på mila er ikke uvanlig iallefall ved blandet kjøring holder meg faktisk under mila jeg, på blanda kjøring :D ikke så ille det med tanke på alle de bratte bakkene her :polish: og 0,68 på peeeeeeeen langkjøring ;) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg