al3x Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Igjen..?! Argh :( Må du ut med setet? Nappa ut begge setene, hanskerommet, dekslet under rattet og listene langs dørene, men det er fordi jeg skulle trekke noen kabler i tillegg. Men har en varmevifte stående inni bilen nå, så håper det tørker fort :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 (endret) Og jeg har vært på Møller igjen. Luktet olje da jeg skulle ut og kjøre i dag, men tenkte det like gjerne kunne være noen av de andre i garasjen. Men så luktet det olje igjen da skulle hjem igjen, fikk en til å hjelpe meg inspisere (jeg åpnet panseret for ham da...), og der var det litt oljesøl/sprut. Dro så på Møller, og mens jeg prøvesatt alle audiene gjorde de motorvask. Mer enn det trengtes visst ikke, ettersom sølet angiveligvis var fra de hadde skiftet filter. ;) Bare sånn til info... Endret September 16, 2009 av henne skrivefeial Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 så oljen hadde ligget der fra sist du var på verkstedet? :wonder: hørtes merkelig ut... - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Drar du på Møller når du er tom for spylervæske og? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 så oljen hadde ligget der fra sist du var på verkstedet? :wonder: hørtes merkelig ut... Var der jo mandag... Drar du på Møller når du er tom for spylervæske og? Pøh! :Devil: Prektige Marius, tenk at du har skrivefeil i et innlegg lengre opp... Også på selveste årsdagen da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Denne var innom skolen i dag... torstein jo :polish: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Skjer Stian? :D sløver :D skal i dusjen - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 torstein jo :polish: Porsgrunnsnisse? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Jeg hater vann i bil! Faen for noe dritt. Rensa under batteriet i dag å, var mye jord og gammelt løv der. Samme bak denne boksen hjernen ligger i/under visker motoren. Så nå er bilen min relativt ribba innvendig, orka ikke å ta gulvteppet helt ut. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Dere som tenker på B6 når dere runker, denne er jo fin! :) (Kanskje litt dyr også men) kan vel si det sånn at det er den modellen med det utstyret jeg kikker etter på mobile :vampire: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Pøh! :Devil: Prektige Marius, tenk at du har skrivefeil i et innlegg lengre opp... Også på selveste årsdagen da! :D Unnskyld, var ikke meningen å skrive feil, men hadde akkurat stått opp og var trøtt.... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Porsgrunnsnisse? tja han studerer vel i kongsberg :D men er herifra ja - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Jeg hater vann i bil! Faen for noe dritt. Rensa under batteriet i dag å, var mye jord og gammelt løv der. Samme bak denne boksen hjernen ligger i/under visker motoren. Så nå er bilen min relativt ribba innvendig, orka ikke å ta gulvteppet helt ut. hiv de jævla dreneringsproppene:vampire: blei det ikke til at du tokk det ut altså ? - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 gratulerer med dagen :D kos deg masse kosekroken vår :D:D:D:D (L) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 hiv de jævla dreneringsproppene:vampire: blei det ikke til at du tokk det ut altså ? Reiv ut den proppen ja. Idiotisk konstruert. Nei, orka ikke skru fra hverandre hele midtkonsollen, også kom jeg ikke til med kniv. Så bare løftet det opp så mye som mulig, satt noen plankebiter under for å holde oppe og slang inn vifta. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg