Incognito Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Da har jeg tenkt på miljøet og tatt buss :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Da har jeg tenkt på miljøet og tatt buss :D Ser du sier bilen din ikke er på bukker, men hva er da grunnen? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Ser du sier bilen din ikke er på bukker, men hva er da grunnen? ;) Jeg har begynt å tenke på miljøet! +Karma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Jeg har begynt å tenke på miljøet! +Karma Veier du opp for ting som skjedde på Magaluf? Mht karma mener jeg... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Neida, svineinfluensaen er jo uskyldig. Jeg er ikke slik en rebell, det er bare Stian som får troll i trompeten på ferietur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Jippi! Mikroøkonomi! Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Tror dere det funker å bruke en 24-volt batterilader til å teste en mikrobølgeovn som hører til en lastebil? Litt vannskelig og feilsøke på mikrobølgeovene når jeg ikke får koblet den til noe strøm. :P Har en slik 12-volt og 24-volt batterilader ifra biltema. Det står at den takler opp til 40A. Går det ann det tru? Vist jeg bruker den START tingen? Eller kommer hele driten til og eksplodere? :op: Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Tror dere det funker å bruke en 24-volt batterilader til å teste en mikrobølgeovn som hører til en lastebil?Litt vannskelig og feilsøke på mikrobølgeovene når jeg ikke får koblet den til noe strøm. :P Har en slik 12-volt og 24-volt batterilader ifra biltema. Det står at den takler opp til 40A. Går det ann det tru? Vist jeg bruker den START tingen? Eller kommer hele driten til og eksplodere? :op: Du får vel sikkert tak i 2 bilbatterier :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 du er sikker på at det er 24v microen skal ha? - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Jepp. Er to feite kabler på den og, siden strømmen blir ganske så mye da det er 24-volt. Det står jo å uansett på baksiden. :P Jeg jobber som hvitevare reperatør, og skulle ha testet denne siden jeg ikke finner noen feil på den. :op: Gidder ikke å finne 2 bilbatteri, gidde ikke å lage så mye styr ut av dette. Det er jo sån "starthjelp" på laderen, å da gir den vell direkte strøm ut? Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Bare å se på fronten til Stian det ;) ja den ser jo rimelig fin ut nå :crazysant: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Neida, svineinfluensaen er jo uskyldig. Jeg er ikke slik en rebell, det er bare Stian som får troll i trompeten på ferietur... som sagt stian hadde regnfrakken på så heeeeeeelt frisk etter den turen :D :Devil: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 som sagt stian hadde regnfrakken på så heeeeeeelt frisk etter den turen :D :Devil: Tian da? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Flink gutt :D Tian da? ;) Ingen som husker hva Tian har drevet med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Er det ulovlig av meg å legge ut denne sangen på youtube når albumet ikke er utgitt? Jeg får vente og se om det skjer noe... :D qfABcNN_XYU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg