mordi87 Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Knut, har du ingen audiplaner? Alt til sin tid;) blir B7 når hus er i boks:op: [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Jeg kan... :Dhva er symptomene dine? Lurer litt på om jeg også er smitta.. :op: Hoster Øm i muskler og ledd Tett i nesen Slapp og helt utmattet Litt feber Legen syntes jeg hadde litt for lite feber til å ha H1h1.. Men etter 2 positive prøver fikk fløyten en annen sang :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 HosterØm i muskler og ledd Tett i nesen Slapp og helt utmattet Litt feber I så fall har jeg også svineinfluensa :O Eller er det kanskje bare pga. stress, lite søvn og en svak pollen/gress allergi at jeg har de symptomene, -feberen ..hmmm.. Nei, er for mye styr rundt disse greiene om dagen. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 I så fall har jeg også svineinfluensa :O Eller er det kanskje bare pga. stress, lite søvn og en svak pollen/gress allergi at jeg har de symptomene, -feberen ..hmmm.. Nei, er for mye styr rundt disse greiene om dagen. Alt for mye styr rundt det ja... Og for folk flest er det ikke noe pes i det hele tatt.Det er værre for folk som er svake/syke fra før. Derfor følger jeg retningslinjene jeg har blitt fortalt på sykehuset, så jeg ikke tar livet av noen som er syke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Alt for mye styr rundt det ja... Og for folk flest er det ikke noe pes i det hele tatt.Det er værre for folk som er svake/syke fra før. Derfor følger jeg retningslinjene jeg har blitt fortalt på sykehuset, så jeg ikke tar livet av noen som er syke.. Yup, media lager for mye ut av noe som de fleste opplever en eller flere ganger i året allerede. Skulle tro at halve Norges befolkning kommer til å stryke med pga. svineinfluensa etter hva avisene skriver. Edit: Siste jeg hørte var at et firma har gitt de ansatte forbud mot å klemme hverandre xD - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 :D:D:D niiice :thumb: ble bra :) Lakkere,og justerbart og sote ruter og facelift og m3 list nå så blir det good :D Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 der har du en god plan :D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Ja :D og litt mer er det også =) Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Hei, Al3x. Chris ba meg kontakte deg angående VAG-COM. Han sa at du er spesialist i det. Har fått meg det nå og lurte på om du kunne gitt meg en kjapp inføring i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Hei, Al3x. Chris ba meg kontakte deg angående VAG-COM. Han sa at du er spesialist i det. Har fått meg det nå og lurte på om du kunne gitt meg en kjapp inføring i det? Ha..sier mye rart han der :op: Jeg kan dessverre ikke stort om det, men hva lurer du på a? - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Ha..sier mye rart han der :op: Jeg kan dessverre ikke stort om det, men hva lurer du på a? hehe:) Det jeg lurer egentlig på er hvordan jeg skal bruke? Hvordan lese av feilkoder, slette feilkoder. Noe mer man kan bruke det til som er nyttig? Kan må tilbakestille servicetelleren med VAG-COM eller må man ha en egen service-resetter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 hehe:) Det jeg lurer egentlig på er hvordan jeg skal bruke? Hvordan lese av feilkoder, slette feilkoder. Noe mer man kan bruke det til som er nyttig? Kan må tilbakestille servicetelleren med VAG-COM eller må man ha en egen service-resetter? Hvis du går på Ross-tech sine sider så finner du alt der :) Du kan resette service lampene via Vag-com også. Skal du lese og slette feilkoder velger du bare Auto-scan, så type bil og trykker Start. Så kan du slette alle sammen etterpå hvis du vil. Man kan forandre ganske mye rart, men det varierer fra bilmodell. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Hvis du går på Ross-tech sine sider så finner du alt der :) Du kan resette service lampene via Vag-com også. Skal du lese og slette feilkoder velger du bare Auto-scan, så type bil og trykker Start. Så kan du slette alle sammen etterpå hvis du vil. Man kan forandre ganske mye rart, men det varierer fra bilmodell. ok. Takk for hjelpen:) Men når du sier forandre ting Hva kan man forandre hvis man har en A6 1,8TQ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 *hostepåalle* Stakkars lille nøff som har blitt syk :) Lysten på sydentur igjen snart, eller har du blitt kurert for tanken på gjentagelse? :D Yup, media lager for mye ut av noe som de fleste opplever en eller flere ganger i året allerede. Skulle tro at halve Norges befolkning kommer til å stryke med pga. svineinfluensa etter hva avisene skriver. Edit: Siste jeg hørte var at et firma har gitt de ansatte forbud mot å klemme hverandre xD De er vel ikke så redd for alvorlighetsgraden for den enkelte, men for de økonomiske konsekvenser dersom veeeldig mange blir sengeliggende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg