pett3r Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 aaah :op: - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 jepp :D snart boblebadtid:rolleyes: 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 haha :op: :popcorn - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 muli å høre med nien chippping firmedr ?? Har nå prøvd å bytte hjerne, men problemet løste seg ikke. Prøvde å sette en klemme på turbo røret og koblet til en turbotrykksmåler og da ladet den 0,9bar med den nye hjernen. Han fra chipsenter mener at den da skal klare å lade over 2bar, men det kunne også være at hjernen slo inn og sa ifra at den ikke skal gå høyere fordi den var jo ikke chippet da. Da vi prøvde å chippe den hjernen og fjernet den klemmen over turbotrykksventilen ladet den ingenting. 0 bar. Da satte vi tilbake den gamle hjernen. Prøvde da å chippe den, men ladet fremdeles på 0,25bar. Prøvde etter det å legge inn orginalprogramvaren tilbake, men det klarte han ikke. Han tok den med seg inn og loddet litt på den. Sikkert noe som var ødelagt. La inn deretter den orginale programvaren. Fikk beskjed om å sjekke om turboen var hel og om akkuatoren var hel. Kunne være noe sprekk, skade eller lekkasje i dem. Men spørsmålet mitt er da, på vei hjem syntes jeg at bilen gikk mye bedre enn før. Hørte også noe som gikk rundt og når jeg hadde 4-5000 omdreininger og da jeg tråkket inn clutchen for å skifte gir hørte jeg noe slå ut akkurat som resirkventilen slår inn. Tror det var den også. Kan det være i orden nå? Hva burde jeg gjøre? Noen her i Oslo/Akershus som har lyst til å hjelpe meg med å ta en titt på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 oj, tom andre...har du kjøpt deg a4!? :happyhappy: ja :d! Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Føles litt som du snart er Tian nå ;) Hihi :op: Audikonsulenten Tian stian meget imponert over sin bedre halvdel :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Stian! er det din A4 på bildet her? :D thæts my audi :D and meeeeeee:tannløs: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Har nå prøvd å bytte hjerne, men problemet løste seg ikke. Prøvde å sette en klemme på turbo røret og koblet til en turbotrykksmåler og da ladet den 0,9bar med den nye hjernen. Han fra chipsenter mener at den da skal klare å lade over 2bar, men det kunne også være at hjernen slo inn og sa ifra at den ikke skal gå høyere fordi den var jo ikke chippet da. Da vi prøvde å chippe den hjernen og fjernet den klemmen over turbotrykksventilen ladet den ingenting. 0 bar. Da satte vi tilbake den gamle hjernen. Prøvde da å chippe den, men ladet fremdeles på 0,25bar. Prøvde etter det å legge inn orginalprogramvaren tilbake, men det klarte han ikke. Han tok den med seg inn og loddet litt på den. Sikkert noe som var ødelagt. La inn deretter den orginale programvaren. Fikk beskjed om å sjekke om turboen var hel og om akkuatoren var hel. Kunne være noe sprekk, skade eller lekkasje i dem. Men spørsmålet mitt er da, på vei hjem syntes jeg at bilen gikk mye bedre enn før. Hørte også noe som gikk rundt og når jeg hadde 4-5000 omdreininger og da jeg tråkket inn clutchen for å skifte gir hørte jeg noe slå ut akkurat som resirkventilen slår inn. Tror det var den også. Kan det være i orden nå? Hva burde jeg gjøre? Noen her i Oslo/Akershus som har lyst til å hjelpe meg med å ta en titt på dette? hmm hadde jeg bodd nærmere kunne det jo vært mulig å ta en titt men virka litt snodig det der ja :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 hadebra gutter og jenter :) nå drar jeg på en ukes "ferie" til kos :D:D:D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 skal du på spritcruise?:rolleyes: 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Korleis er svingkransen på ein gravemaskin bygd opp? Og korleis er drifta av beltene? Er det hydrauliske drift av beltene, og kor er oljemotoren? Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Korleis er svingkransen på ein gravemaskin bygd opp?Og korleis er drifta av beltene? Er det hydrauliske drift av beltene, og kor er oljemotoren? spør du meg, så spør jeg deg....tror ikke noen andre i denne tråden sitter og ruger på svaret eller :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 spør du meg, så spør jeg deg....tror ikke noen andre i denne tråden sitter og ruger på svaret eller :p Dagi51 er jo snart anleggsmaskinmeknaikar. Må nok til eit bibliotek og låne ei bok for å finne det ut. Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassiiboiii Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Folkens :D det bilde som dåkkar har tatt, me alle audiene foran det bygget? link te det bilde? og kor det e tatt :D? How to "us-style blinklys/parklys" b6 / 8E" _______________ 2003 Audi a4 1.8 Turbo RØD - [eier] 1998 Audi a4 1.8 Turbo GRÅ - [solgt] 1997 Audi a4 1.8 GRÅ/RØD - [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 skotfoss i skien :) ved fossen der .... skal se om jeg finner no bilde :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg