_eSOo_ Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 nææææ kamerat mata den i senk gitt :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 haha, slemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 ja syns det :D var bursdagsgave :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Ja, som sagt vil ikke A4n på påskeferie.. Den ville hjem til garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 hmmm skjedde ? toppen ?? - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Neida, forstillingen (som jeg har klaget på for lenge) Hadde rett og slett ikke noe å slite på lenger.... :p Så kula på nedra bakre bærearm fant ut at den ikke ville henge på lenger.. Slapp unna med 500,- i egenandel, for å bli slept hjem 35 mil. Heldigvis var det andre på hytta, som hentet meg.. Så slapp jeg å bli med bilen hjem :p Så nå leter jeg febrilsk etter noen som har komplett sett inne... Så smeller jeg over det, og tar en kontroll på spissing.. Så er det tut og kjør igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Man ser på øverste bildet av hjulet er mistenkelig nærme fremskjermen/innerskjermen. Tok borti helt til jeg trillet litt bakover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Tipper du er fornøyd nå som du må bruke mer penger på den? :op: Er no dritt når det dukker opp sånt. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Rest In Peace [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 hahaha stakkar :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Tipper du er fornøyd nå som du må bruke mer penger på den? :op: Er no dritt når det dukker opp sånt. Jeg hadde planer om å bytte hele forstillingen.. Men hadde regnet med å få ventet til litt lengre ut på våren. Men nå må det i allefall gjøres :p Grovt det jeg har regnet ut som må kostes på før jeg selger: Forstilling: 3000,- Justere spissing: 750,- Ny midtre potte: ~850,- Ny hovedlykt høyre side ~3-500 brukt,- Så, om jeg slipper unna med rundt 5k til i påkost, så er jeg fornøyd :) Forhåpentligvis får jeg vel kanskje igjen 45k for den til sommeren. Har da byttet klosser, skiver og overhalt kalipere fremme, byttet begge hjullager fremme, komplett forstilling (bærearmer og lenkearmer) Fikset/loddet airbag-kontakt, og bytter olje nå på våren, skifter plugger, luftfilter, pollenfilter, oljefilter og olje før salg. Er også EU-godkjent i over 1 år til, og vil nok klare den neste med glans :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Men god natt! Off we go to Trysil i morra, bare været blir bra så blir det tidenes happening! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Har du drept Sandmo Sian?:( Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 HVOR ER VÆRET JEG HAR BESTILT?? Kjipt å dra på fjellet til dårlig vær ;o Jeg hadde bestilt bra vær, som en opptur etter at bilen stoppet. Trøsten er at vi kjører B6 TQ istedet for min ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 skjer fuckers?:D jeg er i danmark , det sier vel sitt:P audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg