pett3r Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 digg å endelig komme hjem fra "jobb" :rolleyes: har ikke fått vite hva jeg fåt igjen på skatten enda, går det alfabetisk eller? :op: EARTH HOUR! :happyhappy: - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 11300,- Mangler å skrive av pendling osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Ikke skrevet av pendling jeg heller enda... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 digg å endelig komme hjem fra "jobb" :rolleyes: har ikke fått vite hva jeg fåt igjen på skatten enda, går det alfabetisk eller? :op: EARTH HOUR! :happyhappy: Du har glemt å skru av pc-en Petter :op: Alle skal ha fått beskjed innen 3. april eller noe. Men har du fått pinkoder i posten tidligere, så kan du jo logge deg inn og se på altinn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 er du singel? URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Du har glemt å skru av pc-en Petter :op: Alle skal ha fått beskjed innen 3. april eller noe. Men har du fått pinkoder i posten tidligere, så kan du jo logge deg inn og se på altinn.no Glemte at jeg hadde fått PIN-koder jeg. Så bestilte et ark med koder på nytt. Men fikk selvangivelsen på torsdag også x] Men jeg vil ha pengene nuuuuh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 James bond Goldeneye på tv3 nå :P Lyst å spille Goldeneye på Nintendo 64! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 er du singel? Ja. James bond Goldeneye på tv3 nå :P Lyst å spille Goldeneye på Nintendo 64! :D Hahah, husker jeg hadde det sjæl. Beste var å spille med golden gun-mode. Ga mest adrenalin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Ja, men det er jo en av de bedre spillene til Nintendo! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Er med på den jeg å,at Golden eye var det beste james bond spillet. Husker den skumle musikken som kom opp da man spilte. =D Fikk ikke tilbake no penger på skatten jeg, kansjke fordi jeg ikke har noe inntekt til å betale skatt? - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Du har glemt å skru av pc-en Petter :op: Alle skal ha fått beskjed innen 3. april eller noe. Men har du fått pinkoder i posten tidligere, så kan du jo logge deg inn og se på altinn.no sjjj, ikke si det til noen :rolleyes: slo av alt lys da... ikke fått noen ting jeg :op: er du singel? jepp ;) skal vi? :rolleyes: - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Voffene mine :op: 2s562C9nvtU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Beste spillet til n64 er jo ocarina of time! Men har tilbrakt noen timer foran goldeneye og! Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 akkurat som Stian og Marius det der hege ;) knurrer og småbiter hverandre litt ;) Beste spillet til n64 er jo ocarina of time! Men har tilbrakt noen timer foran goldeneye og! feil :op: super mario var det beste ;) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Voffene mine :op: 2s562C9nvtU Har voffe æ å! =D Min ilamme nabohunden Tørr humping Girl on girl =) Ciba - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg