Sandmo Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Slutt å ert meg, kan du ikke heller plukke på noen av de andre? ;) Greit mamma:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Men det er faktisk ingen ordentlige bilder av deg;) Ingen ordentlige faktisk... :op: Lurer på hvorfor i grunn :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Men ansiktet er borte på alle :op: Med unntak av ett som er tatt så langt unna :op: Det sier du... Ikke flust bilder av deg heller... :D Men uansett, glad det ikke er flere her inne enn det allerede er, så utsatt man blir for terror i etterkant ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Det sier du... Ikke flust bilder av deg heller... :D Men uansett, glad det ikke er flere her inne enn det allerede er, så utsatt man blir for terror i etterkant ;) Hehe:) Terror? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Det sier du... Ikke flust bilder av deg heller... :D Men uansett, glad det ikke er flere her inne enn det allerede er, så utsatt man blir for terror i etterkant ;) Nå er det ingen som etterlyser bilder av meg heller da :op: Og de av deg har jo du lagt ut selv, bare glemt å fått med resten av deg på dem ;) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Nå er det ingen som etterlyser bilder av meg heller da :op: Og de av deg har jo du lagt ut selv, bare glemt å fått med resten av deg på dem ;) Hehe:) Hvis hu slenger ut et hvor hele ansiktet er synlig, så kanskje hu slipper maset?:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Hehe:) Hvis hu slenger ut et hvor hele ansiktet er synlig, så kanskje hu slipper maset?:) Mest sannsynlig ja. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Nå er det ingen som etterlyser bilder av meg heller da :op: Og de av deg har jo du lagt ut selv, bare glemt å fått med resten av deg på dem ;) Kompromiss kalles det :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Kompromiss kalles det :D Hvis du mener "chicken" med "kompromiss" så er jeg helt enig :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Hehe:) Hvis hu slenger ut et hvor hele ansiktet er synlig, så kanskje hu slipper maset?:) Mest sannsynlig ja. Skulle ikke dere slutte å mase etter første bilde? Tror det ble 4... Og dere maser jo ennå... Hver gang er det nye ting dere ikke er fornøyd med eller? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 taco :d Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Skulle ikke dere slutte å mase etter første bilde? Tror det ble 4... Og dere maser jo ennå... Hver gang er det nye ting dere ikke er fornøyd med eller? :D Kan ikke huske å ha sagt noe sånt jeg ^^ - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Jeg natter nå... Så kan dere mase om noe annet... :hellothere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Jeg natter nå... Så kan dere mase om noe annet... :hellothere: Når skal du på jobb igjen Hege? Trenger å vite så jeg kan ta med meg kameraet :D - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Jeg natter nå... Så kan dere mase om noe annet... :hellothere: ja dere kåte jævler! slutt og mas om bilder, hege sier hun tar kvelden . ergo det blir nattvideo!:D bring it øn hege audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg