al3x Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Jeg ville nå kanskje bare tatt taket sort, og evt. midten av panseret sort siden du har sølvfarga bil. Just my two cents. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 CHRIS: Sport Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Jeg ville nå kanskje bare tatt taket sort, og evt. midten av panseret sort siden du har sølvfarga bil. Just my two cents. får sikkert en til og modde;) mye ga du alex sånn ca uten forarbeid? audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 får sikkert en til og modde;) mye ga du alex sånn ca uten forarbeid? Jeg ga 6 for at han lakkerte hele bilen på nytt i gult, og så la sorte laget. Da pusset jeg ned og sparklet, også gikk han over der jeg hadde gjort en dårlig jobb :op: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Jeg ga 6 for at han lakkerte hele bilen på nytt i gult, og så la sorte laget. Da pusset jeg ned og sparklet, også gikk han over der jeg hadde gjort en dårlig jobb :op: dvs hellakkerte? audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 dvs hellakkerte? Jau :) Hm..alt snakk om lakk minte meg på at jeg må få lakka opp forskjermen og facelift panseret mitt! Må stikke og høre med "lakkereren min" i morra :op: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 vg Jeg prøvde å forklare deg det, men suger i pedagogikk :D Men du fikk det til! :happyhappy: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Jau :) Hm..alt snakk om lakk minte meg på at jeg må få lakka opp forskjermen og facelift panseret mitt! Må stikke og høre med "lakkereren min" i morra :op: Har du egen provider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Har du egen provider? Hehe, jai ha en kammerat som ha en kammerat som kjene en som lakka svart! Litt i den stilen der det foregår. Får det billig billig da :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Hehe, jai ha en kammerat som ha en kammerat som kjene en som lakka svart! Litt i den stilen der det foregår. Får det billig billig da :) Jeg har faktisk en venninne jeg, som ble hjulpet av en fyr på Viking, som hadde en kompis som kjente en same på Alnabru..etc Skjønner´u tegninga? Ble billig.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 fikser til meg også da al3x:P eller ikke dine priser men om han påtar seg svart jobb hehe hysj audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Jeg har faktisk en venninne jeg, som ble hjulpet av en fyr på Viking, som hadde en kompis som kjente en same på Alnabru..etc Skjønner´u tegninga? Ble billig.. :D Haha, kjekt med noen kontakter rundt om ;) Han som lakka S4 fangeren min har lakka noen deler for et par kompiser av meg også. Så får god pris av han. Så får han litt god pris av meg på Lefdal også ^^ Jævlig rask er'n også, hadde jo fangeren min ferdig 3 timer etter jeg leverte den. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Jeg prøvde å forklare deg det, men suger i pedagogikk :D Men du fikk det til! :happyhappy: i fix u explayn;) audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 fikser til meg også da al3x:P eller ikke dine priser men om han påtar seg svart jobb hehe hysj Skal nok klare det :) Han holder til i Sagdalen, så er ikke lang vei! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Skal nok klare det :) Han holder til i Sagdalen, så er ikke lang vei! nei det er det aldeles ikke!:) si han kan få innkjøpspris på det meste av håndverker varer;) audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg