_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 strøken rompe hvor marius ? - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 æru en liten mamma dalt? :op: :rolleyes: Maaammmaa knuut erter meg flytta ut for 10 år siden jeg :) gammal er du da? :op: Du ropte :) se: hvilken forsterker/reciver du vill anbefale da? i stedet for yamahaen ;) Vurderer en slik pakke, men stian sier jeg burde gå for en mer kraftfull forsterker... - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 (endret) se: Vurderer en slik pakke, men stian sier jeg burde gå for en mer kraftfull forsterker... Jeg kjøpte Yamaha RX-V463, ble anbefalt den av to av gutta som jobber på brunt hos oss. Burde kanskje valgt storebroren, RX-V663 (eller noe sånt) da den har ordentlig støtte for HD lyd. Men er mer enn nok fornøyd med den jeg har nå, eneste jeg kunne ønsket er en HDMI inngang til da jeg kjører alt via recieveren. Er nok ikke så dumt og heller kjøpe en litt kraftigere reciever enn du egentlig trenger, så har muligheten til å oppgradere høyttalere i fremtiden. Som jeg sier til de fleste kundene jeg har: "Du får hva du betaler for". Aldri hørt om Dynavoice før (men er jo så mange merker riktignok), selv så kjøpte jeg KEF høyttalere, og med tanke på prisen er jeg kjempe fornøyd! Overraskende brukbar bass, selv uten en subwoofer (Igjen så ble jeg anbefalt disse). Men hvis du er hifi freak så er jo alt jeg har nevnt nå bare piss :op: Men jeg ville bare ha litt ekstra lyd til spill og film og muligheten til å ha surround når jeg gamer - til en rimelig penge :) Linker: Reciever Høyttalere Par dårlige bilder av mitt oppsett Endret Mars 8, 2009 av al3x - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 alt det fine alex skreiv :) dynavoice skal vist være ganske bra iforhold til prisen, men de er litt dårlig skrudd sammen(ikke noe dempemateriale og ikke pakninger i mellom element kanten og kassa), og frekvenskurven er noe ugjevn =/ Kef høytalerene som du viste blir muligens bittelitt over min prisklasse - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 rimelig strøkent det oppsettet ditt alex :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 dynavoice skal vist være ganske bra iforhold til prisen, men de er litt dårlig skrudd sammen(ikke noe dempemateriale og ikke pakninger i mellom element kanten og kassa), og frekvenskurven er noe ugjevn =/ Kef høytalerene som du viste blir muligens bittelitt over min prisklasse slikt kan du jo ordne billig selv hvis de egentlig er bra i seg selv :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 slikt kan du jo ordne billig selv hvis de egentlig er bra i seg selv :) mhm :D har også vurdert å kjøpe dynabel elementer/kit eller Seas elementer og bygge alt selv... men mye arbeid :op: - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Er 26 :) URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Er 26 :) aha :) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 (endret) dynavoice skal vist være ganske bra iforhold til prisen, men de er litt dårlig skrudd sammen(ikke noe dempemateriale og ikke pakninger i mellom element kanten og kassa), og frekvenskurven er noe ugjevn =/ Kef høytalerene som du viste blir muligens bittelitt over min prisklasse Uten at jeg kan så alt for mye, så høres ikke "dårlig skrudd sammen", "dårlig demping" og "ikke pakninger mellom" veldig bra ut :op: Kjipt å få skurr/skrangling når du bruker dem =/ Jeg satt og vurderte denne pakka en stund: Elprice pakke Og den virket forsåvidt grei, med unntak av at det er papir i elementene. Men du kunne jo hørt med de folka hos sorround.no om det er nok med den forsterkeren de har satt opp, eller om du kan bytte ut med en litt kraftigere f.eks. Edit: Glemte å quote Endret Mars 8, 2009 av al3x - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 rimelig strøkent det oppsettet ditt alex :) Rimelig fornøyd selv jeg :) I alle fall med tanke på hva jeg betalte (: Personal pris ftw! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 mhm :D har også vurdert å kjøpe dynabel elementer/kit eller Seas elementer og bygge alt selv... men mye arbeid :op: vurderte det selv også :D men du får det ikke billigere enn de pakkene som blir linket til vil jeg tru :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Uten at jeg kan så alt for mye, så høres ikke "dårlig skrudd sammen", "dårlig demping" og "ikke pakninger mellom" veldig bra ut :op: Kjipt å få skurr/skrangling når du bruker dem =/ Jeg satt og vurderte denne pakka en stund: Elprice pakke Og den virket forsåvidt grei, med unntak av at det er papir i elementene. Men du kunne jo hørt med de folka hos sorround.no om det er nok med den forsterkeren de har satt opp, eller om du kan bytte ut med en litt kraftigere f.eks. Edit: Glemte å quote hehe;), virka kanskje litt brutalt det jeg sa om de høytalerene, men det er noe jeg har lest inne på AV-forum:) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 hehe;), virka kanskje litt brutalt det jeg sa om de høytalerene, men det er noe jeg har lest inne på AV-forum:) Hehehe, stoler på at de gutta vet hva de driver med. Ser mange av dem har gulvhøyttalere til 500 000kr stk og bygger egne kino saler! :op: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 de er nok litt småplaga ja :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg