al3x Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Tenker jeg tar denne jeg: RS4 - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Se på denne da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Hege, er du på msn med den mailen du sendte bilder fra?:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Slenger frem drømmebilen min jeg: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=69443307 ¨ Fin den da :) Og så kort den hadde gått :m'm: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Se på denne da... Audi og cab ;o Greit nok at folk skal ha sedan, men cab.. hehe, neida :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Hege, er du på msn med den mailen du sendte bilder fra?:) Nopes..på min egentlige mailadresse ;) And you aint gonna go there... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Nopes..på min egentlige mailadresse ;) And you aint gonna go there... Hvorfor er den pålogga msn da?:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Hvorfor er den pålogga msn da?:op: Å...men så jeg hadde fått forespørsel fra Marius/Cathrine om å være på yahoogreia, som jeg aldri bruker forøvrig. Men svarte uansett ja. Kanskje det er derfor? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 ¨ Fin den da :) Og så kort den hadde gått :m'm: Må innrømme at den kommentaren svei litt.. :) (Det er en Sport quattro..) :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Å...men så jeg hadde fått forespørsel fra Marius/Cathrine om å være på yahoogreia, som jeg aldri bruker forøvrig. Men svarte uansett ja. Kanskje det er derfor? :) Hehe:) ok:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 (endret) Må innrømme at den kommentaren svei litt.. :)(Det er en Sport quattro..) :P Ser at det er en sport quattro, men kan man altså ikke bruke den på tyske landeveier? Bare til pynt? Eller hva mente du? :rolleyes: Edit; ååå...du mente kanskje "fin da" var i overmåte en underdrevet kommentar? :D Du skjønner, først skrev jeg übersøt! Men så får jeg pepper hver gang jeg beskriver biler som sexy, søte etc, for det er visst ikke riktig sjargong på biler. Derfor ble den "fin". Men den er råkul om du er i tvil ;) Endret Mars 5, 2009 av henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Siden du er jente kan du få kalle biler "søte", selv om det ikke helt stemmer :op: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Finner du noen fine chicas på nettet Alex?;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Finner du noen fine chicas på nettet Alex?;) Ikke noen andre enn de du finner for meg ;) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Siden du er jente kan du få kalle biler "søte", selv om det ikke helt stemmer :op: Hvilket ord annet enn søt vil du jeg skal bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg