pett3r Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Onliner fra Radioresepsjonen: hva kaller man Tore når han løper rundt i ring? Sirkelsagen :Ddurum thhss:D (ene programlederen heter Tore Sagen) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 ja dine mr sandmo:) Vel, det har jeg ikke helt tenkt på, men de kostet 12k nye, og er pent brukte, så vidt jeg husker er det bare en liten ripe i den ene felgen... Det ene dekket er plugget. Ellers mener jeg å huske at dekkene er i bra stand, kan fikse bilder i helgen tror jeg:op: Pris har jeg ikke tenkt på, hva har du å komme med?:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Passer med en adapter. Er jo 5x130 (eller no boltsirkel), så må ha en adapter fra 5x130 -> 5x112. selger selger vel med adaptere ;) men trur han mente porsche felger ikke er passende på a4? - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Fine felger det der, men de passer da ikke på en A4? Passer som sagt med adapter. Enkle og stilrene felger. Selvfølgelig med det rette sentermerket ;) Rune har hatt sånne felger (han hadde vel de felgene det gikk ann å ha på bilen) Onliner fra Radioresepsjonen: hva kaller man Tore når han løper rundt i ring? Sirkelsagen :Ddurum thhss:D (ene programlederen heter Tore Sagen) Var det bra i dag? Var på jobb jeg, så fikk ikke hørt/sett. Får vel laste ned podcast om det har kommet/når det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Passer som sagt med adapter. Enkle og stilrene felger. Selvfølgelig med det rette sentermerket ;)Rune har hatt sånne felger (han hadde vel de felgene det gikk ann å ha på bilen) Rune har vel hatt det meste ja:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 selger selger vel med adaptere ;) men trur han mente porsche felger ikke er passende på a4? Det jeg tenkte på er at det er sånne felger som står på S' modellene. Men ja, passer nok med adaptere :) OG, det blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 goddammit! bare useriøse folk uten spenn som vil ha rattet jo... URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Var det bra i dag? Var på jobb jeg, så fikk ikke hørt/sett. Får vel laste ned podcast om det har kommet/når det kommer. det var ifra forgje torsdag=/ driver i en kjeller på jobben med null dekning, så må traske rundt og høre på podcast uten musikk :( - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 goddammit! bare useriøse folk uten spenn som vil ha rattet jo... litt forskjell på ratt og felger da:) audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Vel, det har jeg ikke helt tenkt på, men de kostet 12k nye, og er pent brukte, så vidt jeg husker er det bare en liten ripe i den ene felgen... Det ene dekket er plugget. Ellers mener jeg å huske at dekkene er i bra stand, kan fikse bilder i helgen tror jeg:op: Pris har jeg ikke tenkt på, hva har du å komme med?:op: har vel en 20 kroning i lommeboka:evilspide audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Det jeg tenkte på er at det er sånne felger som står på S' modellene. Men ja, passer nok med adaptere :) OG, det blir nok bra! Nå sto Porsche felga kun på RS2en (men den er jo også det nærmeste man kommer en Porsche fra Audi) da. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 har vel en 20 kroning i lommeboka:evilspide Kan få mine for 8000 ;) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 har vel en 20 kroning i lommeboka:evilspide Haha:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 morsomt tråden her blir kritisert haha audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 de er bare sjalu:) Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg