pett3r Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Jeg er her :) :hellothere: Dere er der osv... er vi? :rolleyes: - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 vi? :rolleyes: Ja? :D Men en ting vet jeg sikkert; jeg er trøttere enn deg, med god margin :cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Ja? :D Men en ting vet jeg sikkert; jeg er trøttere enn deg, med god margin :cool: nå så:op: men ikke rundt ett tia i dag, da gikk jeg rundt å gjespa og viste ikke hva jeg egentlig dreiv med :D:D edtitit: var på jobb :rolleyes: - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 nå så:op: men ikke rundt ett tia i dag, da gikk jeg rundt å gjespa og viste ikke hva jeg egentlig dreiv med :D:D edtitit: var på jobb :rolleyes: Hos meg er det motsatt... Var greit våken på jobb, og nå er det såvidt jeg klarer å holde en kopp uten å miste den. Er så trøtt at jeg glemmer gripetaket :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hos meg er det motsatt... Var greit våken på jobb, og nå er det såvidt jeg klarer å holde en kopp uten å miste den. Er så trøtt at jeg glemmer gripetaket :D hihi :op: blir fort mye søl da? ;) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hos meg er det motsatt... Var greit våken på jobb, og nå er det såvidt jeg klarer å holde en kopp uten å miste den. Er så trøtt at jeg glemmer gripetaket :D Det er vel sånn man lader batteriene mest effektivt også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Var så trøtt i dag tidlig at jeg brukte flere minutter på å finne ut hva som ringte så jævlig... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Var så trøtt i dag tidlig at jeg brukte flere minutter på å finne ut hva som ringte så jævlig... slapp det der i mårrest jeg, siden jeg la meg først :D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 slapp det der i mårrest jeg, siden jeg la meg først :D Hehe:op: Lover deg det var stress å finne ut hva som ringte;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 ..når man i tillegg prøver å tenke seg til om det er helg eller hverdag... Da er man i noen sekunders villrede :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Det er fredag Hege, god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Det er fredag Hege, god helg! Takk, jeg spurte kun 2 ganger på jobb i dag hvilken dag det var ;) Nå er jeg up to date! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Takk, jeg spurte kun 2 ganger på jobb i dag hvilken dag det var ;)Nå er jeg up to date! Date sa du?:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Vinterferie for meg :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Jeg må sove litt jeg :zzzz: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg