al3x Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Burberry har jo mange ulike farger i grunn, men sett replica på H&M til og med... Men du er noen år sent ute, for er vel litt på vei ut igjen eller? Er denne utgaven jeg vil ha i så fall: Godt mulig det er på vei ut, men jeg vil ikke ha klæra :P Vil bare ha stoffet til å trekke deler i bilen med jeg :) Jeg har veske, men den er for stiv til å bruke som stoff. Har to skjørt, flere skjerf, parfyme (den kan du låne). Men..ooops, du er jo ikke schærsten min, så da har du null fordeler :D Vil ikke låne klæra da, eller, kan låne men du får dem ikke hele tilbake :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Er denne utgaven jeg vil ha i så fall:http://media.urbandictionary.com/image/large/burberry-7578.jpg Godt mulig det er på vei ut, men jeg vil ikke ha klæra :P Vil bare ha stoffet til å trekke deler i bilen med jeg :) Vil ikke låne klæra da, eller, kan låne men du får dem ikke hele tilbake :) Har en burberrykåpe og forresten (fôret er sånn du vil ha, utsiden er grå ull). Den kosta "bare" 6000kr i Seattle for ti år siden... Oj så gammel jeg er :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Altså:Menneske -46 Downs -47 Potet(og Knut) -48 Knut blir nok glad når han ser at du setter han høyest (på kromosomskalaen) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Knut blir nok glad når han ser at du setter han høyest (på kromosomskalaen) ;) Ja, tror han blir glad når han står høyt på lista mi:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Knut blir nok glad når han ser at du setter han høyest (på kromosomskalaen) ;) det blir han nok :) veit han hva det er? :D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 det blir han nok :) veit han hva det er? :D Hehe:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Show me your genitals! Og Show me your genitals 2: E=MC Vagina - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Knut er en jævel på google, så det han ikke veit finner han ut av easy peasy :D Går ut med voffene jeg, snakkes :hellothere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Knut er en jævel på google, så det han ikke veit finner han ut av easy peasy :D Går ut med voffene jeg, snakkes :hellothere: jippi :) - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 SM på tvnorge nå :D :iconsm - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Gaaah, hvorfor våknet jeg opp fra middagsluren min nå?? Kunne jeg ikke bare ha sovet til i morgen? :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Gaaah, hvorfor våknet jeg opp fra middagsluren min nå?? Kunne jeg ikke bare ha sovet til i morgen? :( Fordi du tenkte på meg vel:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Åja....! :p Kanskje du kan komme å heale den påbegynte halsbetennelsen min da? Hvis ikke må jeg nok ta meg en tur til legen i morgen :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Åja....! :p Kanskje du kan komme å heale den påbegynte halsbetennelsen min da? Hvis ikke må jeg nok ta meg en tur til legen i morgen :( marius helbreder sånn med sin "magiske stav" :D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Jepp, jeg svinger tryllestaven:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg