Viking067 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 crezit, fikk du med deg han dusten på den tråden som nettopp ble stengt?Vet hvem han er nå... :) Ja noen skulle ikke blitt tatt fra mora så tidligt! Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 jepp,for en idiot! skulle hatt så juling atte audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Ja noen skulle ikke blitt tatt fra mora så tidligt! Hehe, synes det var moro at du la ut emailen hans :P Har ikke sett det blitt gjort av en moderator noe sted før :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 er ikke det fortrolig informasjon da? ikke att det er adressa hans eller noe da:P audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hehe, synes det var moro at du la ut emailen hans :PHar ikke sett det blitt gjort av en moderator noe sted før :P Nei det er første gang jeg har gjort det.Men når noen går så inn for å kuke rundt så får han heller ta det som det kommer. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 That's the spirit! :) URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 :ssip: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 jojo. bare så på den legg ut bilder av bilen din tingen. men hva var det rune sa til han :P Hehe, jeg husker faktisk ikke så mye av det. Bare at bilen hans ligna en transformers eller no. Så husker jeg og Alex hadde det veldig morsomt den kvelden der :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 God morgen:) Hva har jeg gått glipp av?:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Er det noe spennende jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Virker som det er noe vi har gått glipp av... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Gratulerer med morsdagen Hege :D Pøh ;) Har ikke flere barn enn du har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Virker som det er noe vi har gått glipp av... Tar evigheter å lese...jeg er fortsatt 10 sider bakover ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 blei usikker men tokk sjansen :) så jo bilde av hu og han guttungen som så audien og fikk is så here goes nothing :D Han er nevø... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Var ikke det nevøen eller no? Tror eneste ungene Hege har er hundene (kan alltids ta feil) Correcto :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg