pett3r Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 må jeg gjøra alt arbeidet ??? makan :D veit du har lyst :D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Ikke akkurat det alderstrinnet jeg har mest kontakt med :P Ikke offisielt nei;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Ikke offisielt nei;) Med unntak av Hege ;P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Med unntak av Hege ;P og resten av befolkningen :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 veit du har lyst :D tjaaaa litt :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Neger'n har bursdag i dag:D Grattis til svartingen som aldri er innom her:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Neger'n har bursdag i dag:D Grattis til svartingen som aldri er innom her:D han kommer nok innom til sommeren igjen :D men grattis til negern ja :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 bimmern vel:) hysj er på audi tråden:D Aha :) Takk for det, hadde ikke venta det innpå Audi kosekroken :D Akkurat våkna etter gårsdagens utskeielser, og er i crappy fom som vanlig.. Gikk med en sixer øl og en bacardi razz igår (bart såklart, blandevann er for jenter) ;) '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Aha :) Takk for det, hadde ikke venta det innpå Audi kosekroken :D Akkurat våkna etter gårsdagens utskeielser, og er i crappy fom som vanlig.. Gikk med en sixer øl og en bacardi razz igår (bart såklart, blandevann er for jenter) ;) hender vi liker andre biler også men da er det litt hysj hysj :D jaja no liv i går a ? - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Nei, dårlig med det. Ikke akkurat det alderstrinnet jeg har mest kontakt med :P Hehe, tenkte jeg måtte spørre, jobber med han serru.. Men den er greeey ;) '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 hender vi liker andre biler også men da er det litt hysj hysj :D jaja no liv i går a ? Må ikke si det til noen, men liker en og annen Audi jeg også babyhmm? Njaa, var da noe sånn russeparty i grenda her, var ikke det helt store, mye fulle 14iser.. Tror jeg var den eldste, og er 21 år! hehe '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Må ikke si det til noen, men liker en og annen Audi jeg også babyhmm? Njaa, var da noe sånn russeparty i grenda her, var ikke det helt store, mye fulle 14iser.. Tror jeg var den eldste, og er 21 år! hehe tenkte meg at du likte noen audier ja :D var russekro her også så stakk et annet sted heldigvis :) orker ikke all skrikinga og drama faktene :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 @ Sandmo; Angående Europas største tråd, så sliter dere litt.. ;) bimmers.no offisielle tulletråd ligger på 24387 innlegg, 1626 sider og 574.970 visninger klokka 13:18, 8.februar 2009;) '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 tenkte meg at du likte noen audier ja :D var russekro her også så stakk et annet sted heldigvis :) orker ikke all skrikinga og drama faktene :D Hehe ;) Hadde ingen andre steder og dra til, men hadde sjåfør på Sierraen så var mest i den :D Grommeste vinterbilen ever tror jeg! (Bortsett fra quatroen til bruttern da, lite som slår 4wd på vinteren hr jeg funnet ut) '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hehe ;) Hadde ingen andre steder og dra til, men hadde sjåfør på Sierraen så var mest i den :D Grommeste vinterbilen ever tror jeg! (Bortsett fra quatroen til bruttern da, lite som slår 4wd på vinteren hr jeg funnet ut) hehe så sant så sant :D leste hele tråden din nå :) veeeeldig fin bil - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg