mradolf Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Jo, jeg skjønte akkurat DEN biten:op: Men skjønte ikke helt hvor du ville med de to første setningene;) Om det var ironi, eller hva det var... jeg likte at du tar sakene litt rolig og blander dem med litt humør.den var en kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Gikk ikke du og la deg? var ikke så flink til å legge meg :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 jeg likte at du tar sakene litt rolig og blander dem med litt humør.den var en kommentar Der har du meg:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Nå var du litt slem Espen:) Me like:D me ikke like :( - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 var ikke så flink til å legge meg :) Hehe, er ikke så greit (: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Der har du meg:D med en øl i hånden :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mradolf Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Ja, da sier vi det sånn. Gidder ikke diskutere mer med deg. skal vi ta den opp på msn eller pm hvis du mener at vi forstyrer andre her? poenget at vi(begge 2) skal skjønne det og det hjelper ikke at vi gir blaffen og lar det være og sånt skal skje en gan til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Hehe, er ikke så greit (: ska gjøre et forsøk til nå :) vi får se hvordan det går - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Måtte bare jekke han ned litt. :deng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 med en øl i hånden :D Jepp:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 mradolf, hvor er det du vil egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Måtte bare jekke han ned litt. :deng huff :( hehe - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mradolf Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Der har du meg:D jeg bor i fredrikstad men jeg har en liten leilighet i økern i oslo og..lurte på hvor du er fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 <--- Der har du det;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mradolf Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 mradolf, hvor er det du vil egentlig? jeg tar opp en sak med noen som kaller seg alex her..enn du..hva kan jeg hjelpe deg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg