Incognito Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Sikter til?:op: Bare tullet :) Hvis dama mi ender opp tilnærmet lik svigermor, da rømmer jeg landet:op: Gener får hun jo av kvinnene i sin familie, så er bare å ta en titt på hennes mor, bestemor, tanter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Dagen derpå... Tror jeg har mer skrivefeil i innleggene mine i dag, enn jeg har hatt hittil i tråden:op: Stemmer.. Hadde glemt det...så innlegg fra deg i natt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Stemmer.. Hadde glemt det...så innlegg fra deg i natt ;) Egentlig er jeg bare trøtt:op: Men jeg pleier vel ikke å ha mange skrivefeil til vanlig? Aldri hatt det før... Litt vanskeligere å legge merke til egne feil enn andres... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Egentlig er jeg bare trøtt:op: Men jeg pleier vel ikke ha mange skrivefeil til vanlig? Aldri hatt det før... Litt vanskeligere å legge merke til egne feil enn andres... Du har ingen skrivefeil til vanlig nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Du har ingen skrivefeil til vanlig nei.. Det er godt jeg har deg til å lese korrektur:D Fikk premie på ungdomsskolen for å ha gått gjennom hele 10. klasse uten skrivefeil i norsk:op: Tror det kommer av at jeg leser mye bøker, man lærer mye av det, selv om innholdet er crap... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Samme her også. Har alltid likt å uttrykke meg ryddig og ordentlig. Men det har jo blitt litt vanskligere etter jeg ble "nerd" da ;p Hadde meget skjelden skrivefeil på grunnskolen. På VGS brukte vi bare pc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Det er godt jeg har deg til å lese korrektur:D Fikk premie på ungdomsskolen for å ha gått gjennom hele 10. klasse uten skrivefeil i norsk:op: Tror det kommer av at jeg leser mye bøker, man lærer mye av det, selv om innholdet er crap... Morsomt :) Flink var du da! henne 2.500 innlegg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Samme her også. Har alltid likt å uttrykke meg ryddig og ordentlig. Men det har jo blitt litt vanskligere etter jeg ble "nerd" da ;p Hehe:) Godt det er flere av oss:op: Ja, enkelte ord sniker seg inn underveis... "ass" for eksempel. Og blanding av norsk og engelsk i samme setning. Men bare det ser ordentlig og ryddig ut, syns jeg det er helt greit. Er forøvrig veldig glad i å avslutte setningene med "...", vet ikke helt hvorfor. Kanskje fordi det gir en ønsket effekt, med tanke på at det den får setningen til å virke litt mer tankefull. At setningen blir hengende litt i luften... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Samme her også. Har alltid likt å uttrykke meg ryddig og ordentlig. Men det har jo blitt litt vanskligere etter jeg ble "nerd" da ;p Hadde meget skjelden skrivefeil på grunnskolen. På VGS brukte vi bare pc. Jeg ser en skrivefeil. Eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Morsomt :) Flink var du da! henne 2.500 innlegg :D Grattis med 2.500m og takk:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jeg ser en skrivefeil. Eller...? Jepp, "skjelden";) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Er forøvrig veldig glad i å avslutte setningene med "...", vet ikke helt hvorfor. Kanskje fordi det gir en ønsket effekt, med tanke på at det den får setningen til å virke litt mer tankefull. At setningen blir hengende litt i luften... Me too.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jepp, "skjelden";) Ok, to..."vanskligere" så jeg.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jeg ser en skrivefeil. Eller...? Jepp, 2 stykker! Så jeg manglet en "E" i vanskEligere. Samme med "Sjelden" Beklager så meget. Er det mulig å bli tilgitt? :confused: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Me too.. ;) Og Hege, når du bruker "...", skal det være 3 punktumer;) Forøvrig er jeg også veldig glad i å bruke ",", for å gi setningen den ønskede meningen, og for å gjøre setningen lettere å lese. Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg