henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Håper da det ^_^ Helt sant :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Du klapper ham på hodet samtidig som du sparker ham i leggen (under bordet) du! ;) Veit:) Dobbeltmoral:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Helt sant :) Koselig å vite :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Må slutte å henge med polakkene.. Btw, skal ikke de hjem snart? Sto jo i VG at polakkene ga opp Norge fordi de ikke får jobb? Når ble folk fra Latvia polakker?:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Når ble folk fra Latvia polakker?:D De går under det samme for meg :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Og jeg kom nå på at "korva" er finsk, d'oh! Dreit meg ut der gitt! My bad. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 De går under det samme for meg :P Begge kjem frå aust-europa. Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Alt er gamle sovjet:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Og jeg kom nå på at "korva" er finsk, d'oh! Dreit meg ut der gitt! My bad. Tenkte det betydde køja på reinsdyrspråk jeg.. Hva betyr korva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Begge kjem frå aust-europa. Ikke sant, alle gjør like mye faenskap og stjeler like mye uansett hvilke av østblokk landa de er fra. Tenkte det betydde køja på reinsdyrspråk jeg.. Hva betyr korva da? Er et eller annet banneord, hvis jeg ikke surrer noe helt for jævlig nå. Ble plutselig usikker xD - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Vi diskuterte hvilken retning Mekka var, på jobben i dag. De andre pekte hardnakket på NordSverige..og jeg ble skikkelig frustrert da jeg skjønte de var på bærtur.. Tilslutt måtte vi seff google :D Ettersom vi ikke hadde kompass tilgjengelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Nord-Sverige faktisk, lol :P Leste du om hun sykepleieren som hadde vært å snoka i samme journal 91 ganger Hege? - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Er vi ikke alle litt glade i Alex da?:) Jo, og deg :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Jo, og deg :) Jeg vet:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Nord-Sverige faktisk, lol :P Leste du om hun sykepleieren som hadde vært å snoka i samme journal 91 ganger Hege? Nei, men hun må være skikkelig dust, hvis det var elektronisk journal. For alt spores jo..Og varsler sendes om noe unormal aktivitet. Vært rettsaker i Sverige om sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg