al3x Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2045848 Lekkert! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Av alle ting har han faen meg montert hydraulisk brekk. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Alex, det er nå mens vi er igang med fine\stygge damer diskusjonen, du skal blåse opp bilde av hun mystiske lefdal-dama di som ingen har sett. Så du kan sette standarden her. Eller la meg gjette, du har ikke bilde -og hun har ikke facebook. Eller bilde av hu chicken som deltar i den dirty story'n hans:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Og som vanlig ble Alex rolig.. Nei Alex, syns du heller skal holde kommentarene til deg selv til du beviser det motsatte. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Hehe:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Og som vanlig ble Alex rolig.. Nei Alex, syns du heller skal holde kommentarene til deg selv til du beviser det motsatte. ;) Forsøkt og sende deg bilder før jeg. Ikke min feil at du ikke kan motta dem ;) Og hvis dette er noe av det beste som var på den festen så var vel kommentaren min ganske passende: Du hadde flere bilder av henne enn noen andre jenter.. Ja, det var noen fine. Men ikke så mange som du skryter av konstant. Så igjen, bevis det motsatte ;) Og du må lære deg å tåle litt kritikk uten å vri det tilbake mot de som sier deg i mot Rune. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Hehe:) Og du da, som dilter etter og gjør alt Rune sier... - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Sitter og vurderer dieselpurke! Selv om den har gått litt i det meste laget. Det er den hvite engelen som forteller meg at jeg bør kjøpe den type bil. Den røde djevelen kommer og skriker S4 B5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Nå skal jo bensinen koste rundt 9kr/literen frem til sommeren i følge "ekspertene", så da er jo diesel bortkasta for å spare penger :P Fylte for 8.66kr/literen i dag :) Men var jo bra med utstyr til den prisen på B6en du fant da! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Forsøkt og sende deg bilder før jeg. Ikke min feil at du ikke kan motta dem ;) Og hvis dette er noe av det beste som var på den festen så var vel kommentaren min ganske passende: http://iloapp.freegirls.se/data/_gallery/public/0/1229296454_resized.jpg Du hadde flere bilder av henne enn noen andre jenter.. Ja, det var noen fine. Men ikke så mange som du skryter av konstant. Så igjen, bevis det motsatte ;) Og du må lære deg å tåle litt kritikk uten å vri det tilbake mot de som sier deg i mot Rune. Send meg bilde nuh. Har fiksa pcen. Mtp bildene som ligger ute, så er dette etter ønske av arrangøren. Da det var de jeg tok bilde for. Hun som jeg har mange bilder av -er entertainer. Sammen med hun japsa. Så da ble det sånn. Og ang. kritikk, så er det ikke vits å si at noen gjør noe dårlig, når du gjør det verre selv. Et par av dem var fine ja. Og jeg er litt stolt, da dette er mitt første foto oppdrag av å fotografere kvinnfolk og drikke sjampis. Og håper ikke det er siste gang :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Bø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Hun ene brunetten var veldig søt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Hege! Ja, hun siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Hun nederste :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Hei Hege:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg