mordi87 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 var en på ebay som skulle selge en bakfanger, spurte om bare leppa kunne kjøpes, den skulle han ha 65 dollar for :) haha [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Munn-til-munn er morsomt det, men egentlig kun på kjærester. :) hehe, selv om du er sykepleiern her, er da nivå3 vitterlig mer enn munn til munn :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 hehe, selv om du er sykepleiern her, er da nivå3 vitterlig mer enn munn til munn :p Jeg aner ikke hva nivå 3 er.. Vi bruker kun å skille mellom basal HLR og avansert (AHLR), sistnevnte med medisiner og hjertestarter. Nivåer finnes bare i det militære kanskje :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 US trunk? :D hehe 150 [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Er nok for at jeg har kommet i jobb:/ Faktisk er det nok en hovedgrunn. For Marius var mer frisk og aktiv med deg rundt i krokene ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Faktisk er det nok en hovedgrunn. For Marius var mer frisk og aktiv med deg rundt i krokene ;) Mhm=/ Er nok delvis sant=/ Men så har jeg eksamensperiode og sjukdommen og, som også spiller inn... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokerfaceoOo Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 noen som vet hvordan det funker med turbo på 1.6 8ventiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 kjøp 1,8T-motor istedenfor... Billigere det... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 US trunk? :D hehe 150http://www.ap-specialties.com/ebay_images/IMG_5694.JPG http://www.ap-specialties.com/ebay_images/IMG_5696.JPG Jeg har vurdert full US-spec på min, meeen skulle jeg ha bytta bagasjeluke nå ville jeg heller kjøpt facelift utgaven fra euro-spec modellen. Mye cleanere. Det kjipe med US lokk er at du må ha sånn enormt skilt bak :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg aner ikke hva nivå 3 er.. Vi bruker kun å skille mellom basal HLR og avansert (AHLR), sistnevnte med medisiner og hjertestarter. Nivåer finnes bare i det militære kanskje :D Det er Norsk Førstehjelpsråd som har satt de forsjellige standardene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Det er Norsk Førstehjelpsråd som har satt de forsjellige standardene. Er det nå jeg skal si at jeg er ansvarlig for AHLR-opplæringen på min avdeling? hehe..ante ikke det var snakk om nivåer jeg da.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 I kveld skal jeg starte julegaveshoppingen, og må si jeg ikke er så motivert..ennå. Har null ideer..fordi jeg ikke har viet det en tanke..ennå. Gi meg inspirasjooooooooooooooooon, please?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Sexleketøy, så kan du skaffe noen historier til griseprat-tråden:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Er det nå jeg skal si at jeg er ansvarlig for AHLR-opplæringen på min avdeling? hehe..ante ikke det var snakk om nivåer jeg da.. :) Det kom vel for noen år siden, men "nivå 3" i forsvaret ligger ikke ute offentlig. Men det er et 109 timers kurs, hvor man blandt annet lærer å sette sprøyter og venekanyler for intravenøs veske, bruk av halvautomatisk hjertestarter.. Det er høyeste "rang" man kan ha utenom å ha studier innen helsefag. Utdannede sykepleiere er neste, og de ligger på "nivå 4". Uansett, jeg har aldri tenkt til å ta noe mer utdanning innen helsesektoren, men føler meg mye mer trykk på bilulykker, skadested, og situasjoner jeg kan komme opp i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg