Incognito Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 urquattro, lett... 10V T, får faen ikke grommere lyd enn det. Er vel ganske grom lyd i poloen din også, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 God morgen alle våkne sjeler :) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 god morgen :) wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 No liv i deg Wirrumen? Planene for dagen?:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 alltid liv i meg hehe. Har ikke store planen for dagen gitt. Der Sandmo?? wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Sandmo er sjuk, så han skal ligge inne og slappe av hele dagen;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 såpass ja, det er jo kjedelig (å være syk altså) deilig å slappe av hjemme :). Forresten er det no bra uteliv i kongsberg eller?? wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 såpass ja, det er jo kjedelig (å være syk altså) deilig å slappe av hjemme :). Forresten er det no bra uteliv i kongsberg eller?? Utelivet i Kongsberg er helt ålreit det;) Har ikke vært ute der i helgene, da er jeg i Slemmestad og jobber... Men på torsdager er det bra med liv på studentkroa:) Billig øl;) Planer om fylla i Kongsberg? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Er vel ganske grom lyd i poloen din også, er det ikke? Ikke så grom lyd som når jeg bunner mordi ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Utelivet i Kongsberg er helt ålreit det;) Har ikke vært ute der i helgene, da er jeg i Slemmestad og jobber... Men på torsdager er det bra med liv på studentkroa:) Billig øl;) Planer om fylla i Kongsberg? Ja jeg og en kamerat har litt planer om det faktisk, vært litt overalt i det siste så tenkte vi kongsberg er det jo no ålreite damer har vi sett hehe... wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Ikke så grom lyd som når jeg bunner mordi ;) NastyboY - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Hahaha, RUNE SAVNA BILEN SIN!!! - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Ikke så grom lyd som når jeg bunner mordi ;) Har hørt det. Dere må være mer stille da dere driver på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Har hørt det. Dere må være mer stille da dere driver på. Jeg lager da ikke lyd.. Er ikke akkurat som om jeg fantaserer om henne, men hun betaler så bra :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Ja jeg og en kamerat har litt planer om det faktisk, vært litt overalt i det siste så tenkte vi kongsberg er det jo no ålreite damer har vi sett hehe... Hehe:) Skjønner;) Ja, er noe brukbart der;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg