Sandmo Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Uhhhh... Look at my boobs:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Sandmo....... Er detta den beste siden du kan vise av Kongsbergs uteliv hehehehe wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Morn Fuckers:D back from work;) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Sandmo er sjuk, så han skal ligge inne og slappe av hele dagen;) Det er jo ikke noe nytt det:D Du slapper jo alltid av:op: hehe [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 juhu småfålk :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 spessielt:) http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=amazing_car_roof.flv - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 spessielt:) http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=amazing_car_roof.flv Fancy :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 kald fotograf :) http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=rally_crash_close_call.flv - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 kald fotograf :) http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=rally_crash_close_call.flv Hihi :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 her var det fart hege :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Hege! Du som er sykepleier... Var hos legen nå... Har CRP-verdi på 164. Men jeg fikk ikke med meg hva det er... Kan du forklare det?:) Har du lungebetennelse eller noe sånt? Hvertfall feber? Espen forklarte det jo greit i mitt fravær. Men jeg kan jo også gi deg litt oppmerksomhet.. ;) Altså, for at kroppen til syke Marius skal kunne kjempe mot infeksjoner og betennelser, lager den forskjellige stoffer som gjør at reaksjoner blir satt i gang, og at reaksjoner starter på det rette stedet. CRP (C-reaktivt protein) er et slikt stoff. Og CRP-verdien (prøven taes enten ved stikk i finger eller ved vanlig blodprøve) brukes ofte som et mål på hvor kraftig en infeksjon etc er. Den sier ikke så mye om hva som feiler deg, men verdien kan gi en pekepinn på om det er virus eller bakterie, stort eller lite organ som er affektert, om det er grunn til tiltak etc. 164 er greit høyt, men ikke akkurat alarmerende. Bedre i kveld vennen? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 her var det fart hege :) mm.. :) I går var jeg ute og kjørte på skikkelig glatt føre. Snø, is, ikke saltet, helt forjævlig glatt og svingete. Uten pigg åffkårs, og med quattro. Hvorfor er ikke fler veier sånn så folk får øvd seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Haha, hege har peiling jo :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Chinese democracy anyone? :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Har du lungebetennelse eller noe sånt? Hvertfall feber? Espen forklarte det jo greit i mitt fravær. Men jeg kan jo også gi deg litt oppmerksomhet.. ;) Altså, for at kroppen til syke Marius skal kunne kjempe mot infeksjoner og betennelser, lager den forskjellige stoffer som gjør at reaksjoner blir satt i gang, og at reaksjoner starter på det rette stedet. CRP (C-reaktivt protein) er et slikt stoff. Og CRP-verdien (prøven taes enten ved stikk i finger eller ved vanlig blodprøve) brukes ofte som et mål på hvor kraftig en infeksjon etc er. Den sier ikke så mye om hva som feiler deg, men verdien kan gi en pekepinn på om det er virus eller bakterie, stort eller lite organ som er affektert, om det er grunn til tiltak etc. 164 er greit høyt, men ikke akkurat alarmerende. Bedre i kveld vennen? :) Takk for svar:D nei, ikke mye bedre... Feber har jeg faktisk ikke... Og ikke spyr jeg i dag:) men er helt ødelagt i kroppen:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg