henne Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Drepte du den Espen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=0ZFnO03O43g digger denne sangen :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Joa, er med på den. Men si du treffer det med hodet først da. Da dør dyret momentant ;) Så sant det ikke er en voksen elg da, for da er hodet høyere enn en bil ;p Elger har en tendens til å havne oppå panseret, og inni kupeen Mye stygge ulykkter med elg involvert, mindre dyr bumper unna :P Drepte du den Espen? Ja, brukte kniv, og tok hovedpulsåren, og stakk den i hjertet. Død på 5-6 sekunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Bra du hadde med deg kniv. Kunne ønske jeg klarte drepe et dyr om det led, men jeg aner ikke om jeg klarer det. Jeg vil jo klare det, men altså, det er ikke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 <33 Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Hvorfor har de fleste stylingfirmaer fått for seg at fire tåkelys er kult? Ellers er den elsk <3 - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Du som har så god smak Alexander, du burde starte stylingfirma når du ble stor. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jeg kan hjelpe deg ;) Om smaken din glipper, mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jeg skal starte stylingfirma når jeg blir stor :) Der skal alle Audier få kit slik at man kan bygge de om til litt penere biler som Ford Mondeo, Citroen osv :) Hadde ikke det vært kult:D? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jeg skal starte stylingfirma når jeg blir stor :) Der skal alle Audier få kit slik at man kan bygge de om til litt penere biler som Ford Mondeo, Citroen osv :) Hadde ikke det vært kult:D? Du må slutte å inhalere så mye rart. Tåkesynet forsvinner ganske fort dersom du tar deg sammen i tide.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Så lakksprøyte og aceton er ikke sunt? auda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 I topchopped my Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jeg skal starte stylingfirma når jeg blir stor :) Der skal alle Audier få kit slik at man kan bygge de om til litt penere biler som Ford Mondeo, Citroen osv :) Hadde ikke det vært kult:D? Du skal f.eks få en Til å likne en sånn? Bare for å sette det på spissen... Men for all del, ford mondeo har veldig gode biler, men bortsett fra den nye titanium X, ser de jo ikke akkurat bra ut :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hahaha, fin den siste sammenligningen :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg