Gjest brunerune Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 "don't mess with that guy, he's bad to the bone" - ikkje kødd me den karen, han er dårlig til beins.... "Freeze scumbags!" - Frys skumsekkar! haha, leser gode film-oversettelser på teksting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Espen: Kompis skal selge golfen sin. SLÅ TIL! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15624782 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Jeg vil ha gammal golf, ikke slik nymotens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Kva for ein Golf har autostyring? Eg såg det på Fift Gear ein gong. Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 autostyring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 autostyring faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 autostyring? Ja, Golfen kjørte sjølv på ein bestemt bane med nokre kjegler. Først kjørte nokon den ein runde så kjørte bilen samme runden sjølv. Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Var nok en tilfeldighet at de rigga til en Golf med slikt utstyr vil jeg tro. Da de som driver med dette er selvstendige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Et par av kompisene mine var blandt Norges beste på den tiden.. s0vik, rad0n, geggi (Juven1le) osv. Det var gode tider med Northern Star klanen :D Haha, nicey. Geir-stian er en hyggelig kar - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 http://www.pollymotorsport.no/index.php?mapping=40 Drag i stavanger, sånn det SKAL gjøres :D Haha, hør på dialekta. Blir nesten flau. Har sett den bilen i byen flere ganger.. går godt den. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 baluba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Jeg fåkke til..og hakke noen å hjelpe meg :( Med en greie her. Hvorfor skal menn være på Botsen på pubquiz når de kan være hjemme og hjelpe damer i nød! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Jeg fåkke til..og hakke noen å hjelpe meg :( Med en greie her. Hvorfor skal menn være på Botsen på pubquiz når de kan være hjemme og hjelpe damer i nød! Er du kåt nå eller?;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Er Alex her? tut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Er du kåt nå eller?;) Ikke noe mer enn deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg