henne Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Jeg bare overser dere når dere er slemme.. :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Vil jo ikke være slem med auditøsa på forumet da.:hug: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Auditøsa faktisk.. Uansett, mye bedre det enn tøs av andre bilmerker :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Dooh, tulla igjen da. Tror jeg jammen hadde rett om det jeg sa i går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Dooh, tulla igjen da. Tror jeg jammen hadde rett om det jeg sa i går... Pøh :kiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Du som er glad i å skru, og liker allroad bør skaffe deg et prosjekt, Hege. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Du som er glad i å skru, og liker allroad bør skaffe deg et prosjekt, Hege. Neste bil skal være nyere enn den jeg har, og ha gått max 10-20tusen km.. Og dessuten, jai skror ikke ;) (men det visste du jo...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 hehe, nok tull fra meg i dag. Lover. Hvor i Oslo bor du btw? edit: så det nå, Frogner.. Indre vestkantbærte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 hehe, nok tull fra meg i dag. Lover. Hvor i Oslo bor du btw? Se nabotråd så finner du svar ;) Edit..you peeked meg i forkjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Jeg må jobbe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Jeg har jobbet siden 0730 jeg :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 God morgen Helge:) Og alle andre:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Helge dro nettopp på jobb. Tipper han svarer når han er tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Jeg vet, men tenkte jeg skulle være høflig å si god morgen til han, slik at han kan se det når han kommer hjem:) God morgen Æspen:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Hahahah - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg