Haansi Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Fikk du ikke noen sett forrige uke også? :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Fikk et forrige uke og ja:) Det var til nærlys, dette er til fjern;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Noen som vet hvordan man åpner tanklokket når sentrallåsen er klikk? - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Kubein :) Btw, al3x - sjekk tråden min angående alu-rør :D Ett par poster opp... - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Noen som vet hvordan man åpner tanklokket når sentrallåsen er klikk? Brekkjern. (er det ikke manuell åpning fra bagasjerom evt?) Hvilken bil er det? Sant det, det jeg gjorde. Min har jo motor som akkurat har runda 2000km, ikke feil. Selv om selve karros har runda 40 000km da. Er herlig med en bil som ikke knirker, og enda lukter nybil :) Dessuten er det ikke så værst med liten bil, er heller værre med fordommer! Sett at jeg ikke har unger eller dyr. Skal jeg ha ski i bilen er det bare å legge ned baksetet. Små biler har jeg ikke fordommer for generelt (Kjørte jo 2er golf, er jo mindre en en ny polo nå omtrent) Selvsagt har man fordommer for Polo 6N, ungjenter og frisører som kjører det.. Hehe, men er åpen for å kjøpe liten bil ja gjør meg ikkenoe det.. Dumt å betale for en stor bil man ikke har bruk for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Golf er jo langt ifra en liten bil inni. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=EZs8vwRBk2o - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Kan jo feks se der hva som er en liten bil :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 ...., men er åpen for å kjøpe liten bil ja gjør meg ikkenoe det.. Dumt å betale for en stor bil man ikke har bruk for. Hva tycks om VWs nye Scirocco? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Ser ut som en vridd versjon av nye golfen. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Marius..hva går det av deg i dag! :D Gjør du rent til jul? *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Ser ut som en vridd versjon av nye golfen. Hihi...vridd og litt volvo C30-feeling :D Men den er kanskje kulere "live" enn på bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Noen som vet hvordan man åpner tanklokket når sentrallåsen er klikk? Har du ikke noe knapp inni bilen? Eller var det et dumt spm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Marius..hva går det av deg i dag! :D Gjør du rent til jul? *knis* Hehe:) Vet ikke:) Tror jeg slo hue i natt:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Hva tycks om VWs nye Scirocco? For dyyyrt. (med den motoren jeg kunne tenke meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg