mordi87 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Kanskje de er like laidback som meg? Ja når dem bruker lengre tid på en pakke fra kina - norge! [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Husker jeg bestilte et spill fra japan.. Tok 10 dager midt i julerushet :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Ahh nå har jeg 5 ostesmørbrød i ovnen, og halvannen liter iskald cola på frys! Ser ut som dette blir en bra uke ;) Var forresten hos Biltilsynet nå, og får skilter på poloen når jeg har tatt EU. Så får ta det i uka da :) Får forresten de gamle stålskiltene som var på den tia, så jeg slipper alu skilt med flagg! Jippi! Og det som ikke minst er verdt å nevne ved å eie veteran... Nanana!! Null kr i årsavgift og omreg. Så kom forsikringa på 745kr for delkasko. HAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Ahh nå har jeg 5 ostesmørbrød i ovnen, og halvannen liter iskald cola på frys! Ser ut som dette blir en bra uke ;) Var forresten hos Biltilsynet nå, og får skilter på poloen når jeg har tatt EU. Så får ta det i uka da :) Du er faen meg nesten like laidback som meg jo!! Ostesmørbrød og cola til frokost?? Haha:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Ahh nå har jeg 5 ostesmørbrød i ovnen, og halvannen liter iskald cola på frys! Ser ut som dette blir en bra uke ;) Var forresten hos Biltilsynet nå, og får skilter på poloen når jeg har tatt EU. Så får ta det i uka da :) Får forresten de gamle stålskiltene som var på den tia, så jeg slipper alu skilt med flagg! Jippi! Og det som ikke minst er verdt å nevne ved å eie veteran... Nanana!! Null kr i årsavgift og omreg. Så kom forsikringa på 745kr for delkasko. HAHA! Nice :D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Ahh nå har jeg 5 ostesmørbrød i ovnen, og halvannen liter iskald cola på frys! Ser ut som dette blir en bra uke ;) Var forresten hos Biltilsynet nå, og får skilter på poloen når jeg har tatt EU. Så får ta det i uka da :) Får forresten de gamle stålskiltene som var på den tia, så jeg slipper alu skilt med flagg! Jippi! Og det som ikke minst er verdt å nevne ved å eie veteran... Nanana!! Null kr i årsavgift og omreg. Så kom forsikringa på 745kr for delkasko. HAHA! Men du kan ikke kjøre så mange kilometer i året? Rune got the munchies! Wiki: "Munchies" (food craving), a craving for food (usually associated with the use of cannabis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hahaa... Joda fikk kjøre 12000km. Pga jeg har så godt forhold til banken min :) Og Marius; Melk er for tynne pyser, og knekkebrød er for jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hahaa... Joda fikk kjøre 12000km. Pga jeg har så godt forhold til banken min :) Og Marius; Melk er for tynne pyser, og knekkebrød er for jenter! Jeg drakk melk og spiste 2 knekkebrød til frokost :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Mark my words :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Men 12tusen km er ikke verst da. Trodde det var mindre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Er egentlig 5000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Brødskive med leverpostei og hvitost her;) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Ahh nå har jeg 5 ostesmørbrød i ovnen, og halvannen liter iskald cola på frys! Ser ut som dette blir en bra uke ;) Var forresten hos Biltilsynet nå, og får skilter på poloen når jeg har tatt EU. Så får ta det i uka da :) Får forresten de gamle stålskiltene som var på den tia, så jeg slipper alu skilt med flagg! Jippi! Og det som ikke minst er verdt å nevne ved å eie veteran... Nanana!! Null kr i årsavgift og omreg. Så kom forsikringa på 745kr for delkasko. HAHA! Gratts. Og heldig med gamle skilt da.. Hadde de skiltene på lager enda, eller fikk du lov til å ta kontakt med firma selv og lage tidsrikige skilt? Veteran er gull ja, når jeg skal ha einser, audi 50 eller whatever skal jeg ha veteran, blir en del grunker i forskjell. Når det kommer til speedo på de gamle bilene er det ikke store jobben å ta ut speedo, og ta frem drill og strikk eller da :viske: (...sånn at man ikke kjører så mye over) Men man får vel lenger kjørelengde hos de fleste mot noen ekstra kroner i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Sant det Espen, er ikke noe stress å stille tilbake disse bilene. Er jo spinkleste speedoen, uten turteller og det hele. Og speedo går til 180kmt. Helt rått. Ang skilt, så får jeg den gamle typen fordi det er veteran -da har jeg krav på det. Gamle skiltene til bilen er makulert, men disse lages enda på bestilling, er bare ca. to ukers ventetid kontra 4-5 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Haha:D noen som har merka dette? http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=522073 [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg