_eSOo_ Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 blei litt rørt av meldinga de så måtte titte innom en tur gitt - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Så fint:) Begynte å lure på om du hadde gått hen og kjørt ut av livet ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 hehe nei har heldigvis ikke det :) men har finni tilbake til Xen sånn mer eller mindre samtidig med litt mye overtid :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 hva skjer for tiden a marius ?:D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Jeg er så trøtt, så skal legge meg og lese Pondus.. Natta! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Jeg er så trøtt, så skal legge meg og lese Pondus.. Natta! :) Jeg fikk nye Pondus i posten på fredag:D<3 Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 hehe nei har heldigvis ikke det :) men har finni tilbake til Xen sånn mer eller mindre samtidig med litt mye overtid :D Hun som ringte etter skattelistene var lagt ut? ;) hihi (ok..nå natta) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Ahh... Skjønner Stian... Skjer lite... Masse skoledrit. Bytta lykter på bilen:D Der da? Grætz med x-en da;) Skjedd no med kjerra di da? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Jeg fikk nye Pondus i posten på fredag:D<3 Det gjorde vi og...men av en eller annen grunn hakke jenter førsterett på å lese bladet :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Natta Hege:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Det gjorde vi og...men av en eller annen grunn hakke jenter førsterett på å lese bladet :p Jeg henta det først i dag jeg:D Lå hjemme hos mor og far... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Jeg henta det først i dag jeg:D Lå hjemme hos mor og far... Nå skal jeg pløye det, og hoppe over all mulig annen drit enn rutetid, rocky og pondus. Natta Marius :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 må stikke igjen karer og jente :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Nå skal jeg pløye det, og hoppe over all mulig annen drit enn rutetid, rocky og pondus. Natta Marius :) Kjører samme framgangsmåte sjæl;) Natta<3 Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 må stikke igjen karer og jente :) Slutt med det tullet der;) Bli her:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg