henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Her har dere gliset folkens! Så uendelig søt den var! Men, Rune..beholder du fargen? :D Haansi..ok, kjedelig å ta igjen på etterskudd :) Al3x...jeg har endaaaa ikke dusjen..argh! Måtte ut med hundene først. Men nå skal jeg dusje på ordentlig! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 get back;) You´re back...just when i was leavin´ :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Vet ikke hva farge det blir, og den måtte ikke slepes nei. Gjorde det bare fordi det virka mer lovlig enn å kjøre den uten skilt. Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Al3x...jeg har endaaaa ikke dusjen..argh! Måtte ut med hundene først. Men nå skal jeg dusje på ordentlig! ;) Vent på meg ;) Haha..nei nå skal jeg finne på noe annet å gjøre :D - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Det er ikke den samme som du viste meg her om dagen Rune? Han kompisen din som solgte fordi han sku flytte, men det var kanskje en Golf det? - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Horny bitches. Nei var en grønn golf det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Nei var en grønn golf det. Det jeg mente ja. Du liker Poloer? Andre du har kjøpt i år :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Nå er det like før jeg er ferdig..til å dra.. :happyhappy: Og, var innom bilforumet.net på mIRC nå, vi er visst etterlengtet :D (wishful thinkin..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 qnet? - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DasAuto Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Kjenner alle hverandre her inne fra før eller? Virker sånn :P Audi A6 2,6 V6 - bensindyret, stasbilen :) Opel Omega 2,0i - bruksbil Opel Omega 2,0i - bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Nei, ingen av oss :p - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DasAuto Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 hmm... har dere vært her lenge da? Audi A6 2,6 V6 - bensindyret, stasbilen :) Opel Omega 2,0i - bruksbil Opel Omega 2,0i - bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ser vel det på registreringsdatoer :p - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Audi eiere er sosiale mennesker som kommer godt overens :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Japp :D Jeg håper alle her skal på treff til våren :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg