mordi87 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Gjør det pussy;) Alt kosesnakket gjorde deg så kåt at du ikke klarte å holde deg el?? ;) nei du var så lite aktiv at jeg ble trett og lei:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 nei du var så lite aktiv at jeg ble trett og lei:D :( Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 :( Men høres imorgen da;) kos deg med FM:) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 ALEX: Får du vag-com til å funke, skal du få lov tilå slette airbag lampa mi:D Er oppe å kjører det! :) Fikk det til i går kveld, holdt på å fryse av meg familiejuvelene, for kunne jo ikke la bilen stå på tomgang mens jeg satt der ute. Må tenke på miljøet (= Så bare å si ifra hvis du skal hjem en gang så kan vi ta en sjekk. Men har ikke faren din slikt på jobben a? De fleste verksteder kan i alle fall slette feilmeldinger på VAG biler. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hva i all verden har du drukket nå alex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hva i all verden har du drukket nå alex? Kun fått i meg appelsinjuice foreløpig :P Sparer alkoholen til i kveld :) Men synes det ble litt for mye å la bilen stå på tomgang i en times tid... - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Kunne liksom ikke se hva du svarte på :p Kom litt mye svada fra rompisene her i natt, har ikke orket å bla tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Kunne liksom ikke se hva du svarte på :p Kom litt mye svada fra rompisene her i natt, har ikke orket å bla tilbake.. Ja faen, quoten ble ikke med, d'oh! Trykka på "Hurtigsvar til denne meldingen", men må ha glemt å huke av for "Sitér meldingen i svaret ditt?" Edit: Sånn, fiksa på :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/202648-rense-lmm-tomgangsregulator-haansi-s-audi-a4-20v-80.html#post2352760 Heeeelp meee Al3x/espen :D:D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Er oppe å kjører det! :) Fikk det til i går kveld, holdt på å fryse av meg familiejuvelene, for kunne jo ikke la bilen stå på tomgang mens jeg satt der ute. Må tenke på miljøet (= Så bare å si ifra hvis du skal hjem en gang så kan vi ta en sjekk. Men har ikke faren din slikt på jobben a? De fleste verksteder kan i alle fall slette feilmeldinger på VAG biler. Jo, men den han har på jobben er så stress å bruke... Den er ikke helt i form tror jeg:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Kunne liksom ikke se hva du svarte på :p Kom litt mye svada fra rompisene her i natt, har ikke orket å bla tilbake.. Snakker om?? ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 De fleste verksteder kan LESE feilmeldinger, ikke slette.. De har bare sånn PDA-opplegg..Ikke skikkelig vag-com. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 De fleste verksteder kan LESE feilmeldinger, ikke slette.. De har bare sånn PDA-opplegg..Ikke skikkelig vag-com. Og ja, det er faktisk sant,den suger balle på slettinga... Duger ikke:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jepp :) Jeg betalte 400kr for feilsøking hos verkstedet mitt, og de fikk ikke sletta en dritt. Fyren jeg var oppe hos i går orna alt, pluss at jeg fikk en skikkelig logg hvor jeg kan se alt som er gale! Ligger i tråden min ;) ... og han gjorde det gratis :) Drithyggelig fyr :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jepp :) Jeg betalte 400kr for feilsøking hos verkstedet mitt, og de fikk ikke sletta en dritt. Fyren jeg var oppe hos i går orna alt, pluss at jeg fikk en skikkelig logg hvor jeg kan se alt som er gale! Ligger i tråden min ;) Tror det har noe med at den er så universal... At den ikke kan alt;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg