Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Haha, har skiftet til åpent filter for en uke siden ja :D Fikk denne også: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent -- Har prøvd å åpne LMM, men får ikke av det svarte dekselet oppå pga skruene sitter fast :( - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Ditto! Jeg skjønner ofte ikke om du er ironisk, tuller med meg, eller bare misliker meg sterkt :p Men looover deg, jeg smiler på ordentlig, og syns du er morsom på ordentlig! Og er jeg ironisk skal jeg skrive det i et parantes nederst så du vet evt når. Ok? :) Jeg aner jo fortsatt et snev ironi. Og jeg er et eget kapittel. Er aldri vondt ment, ting jeg sier til "godtfolk" her inne ;) Men kan trygt stemple en del rånerinnlegg hos volvogutta litt ironisk tho. Holdt på å si snakk om sola, gjett hvem som er gjest i torsdagsklubben i kveld?? :chicken: :chicken: :chicken: :chicken: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Kan ikke si jeg har sett noen skinkeryttere her inne... Har jo Espen da, men han må man nesten bare ta som han er:) man vet aldri.. :p Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 man vet aldri.. :p Sant:) Kanskje Rune liker å bli staka opp:) Eller Alex:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Holdt på å si snakk om sola, gjett hvem som er gjest i torsdagsklubben i kveld?? :chicken: :chicken: :chicken: :chicken: Ja, ser på ;) (Og det var faktisk ikke et dugg ironi i siste innlegg heller..!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Sant:) Kanskje Rune liker å bli staka opp:) Eller Alex:) Ja mulig det.. Og mulig du vet noe om det? :p Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Ja mulig det.. Og mulig du vet noe om det? :p Fælt så opphengt du er i dette homselivet ditt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Ja mulig det.. Og mulig du vet noe om det? :p Nja..;) Ga Knut en stikkpille:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Fælt så opphengt du er i dette homselivet ditt da? Ja.. Velkommen skal du være! Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Nja..;) Ga Knut en stikkpille:D Hehe.. :D Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hehe.. fyyysj:p Han likte det:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Pass på så du ikke henger for mye her nå Leirviken, da blir du gangbutfucked på neste vacn-treff til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Var det noen tilskuere da? :p Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Pass på så du ikke henger for mye her nå Leirviken, da blir du gangbutfucked på neste vacn-treff til våren. Er her for jeg liker å snakke med Sandmo:D Tror nok ikke jeg kommer på det treffet gitt Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Var det noen tilskuere da? :p Nja... Ligger ute på www.etniskguttekos.no/same/likesithard Vet ikke hvor mange som har sett den:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg