henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Du blei sur du? Som en fleibede abekaddt!! (Noen som tok den?) Blekke sur jeg..Eller snakker du med Marius nå? :) Toganisje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Blekke sur jeg..Eller snakker du med Marius nå? :) Toganisje Er fra team antonsen (tror jeg, hvertfall de gutta) i gjenntatte sendinger... Bare en joke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Al3x...Denne søte bilen er nok litt inspirert av din bil (hihi), men hvorfor bare svart panser og ikke tak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Christine Koht har jo ligget med flere menn enn meg.. Visstnok :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Har vel aldri vært noen konkuranse, har det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Har vel aldri vært noen konkuranse, har det vel. Njet. Bare at hun definerer seg som lesbian, så jeg burde vel i utgangspunktet hatt potensiale til å slå henne. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Det var vel først i 20 årene hun "konvertert"... Så spørs jo hvor vilter hun er, hun virker jo ikke helt tam :p Og når hun uttalte at den eneste type menn hun tiltrekkes av, er typ Tom Nordlie, er det kanskje like greit at hun tok en titt på damene istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Det var vel først i 20 årene hun "konvertert"... Så spørs jo hvor vilter hun er, hun virker jo ikke helt tam :p Og når hun uttalte at den eneste type menn hun tiltrekkes av, er typ Tom Nordlie, er det kanskje like greit at hun tok en titt på damene istedet. hihi..du er morsom igjen :) *kremt* Jobbet sammen søstera hennes (som er lege), og hun er like hektisk, med samme stemme etc, men lys utgave. Vittig :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 *uh oh* Ble kanskje litt kopiering av audihomsekroken dette.. men så ikke noe copyrights :D er dette audihomsekroken som han fjortissen med volvo kaller det? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 jepp Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 hihi..du er morsom igjen :) *kremt* Jobbet sammen søstera hennes (som er lege), og hun er like hektisk, med samme stemme etc, men lys utgave. Vittig :) Ironi nå igjen eller? Du er mysitsk sånt sett, veit aldri om du er ironisk eller ikke :drunk: Og det var jo hun selv som nevnte Nordlie, når hun var på manshow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent Noen som vet hva den feilkoden betyr? - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 jepp Kan ikke si jeg har sett noen skinkeryttere her inne... Har jo Espen da, men han må man nesten bare ta som han er:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent Noen som vet hva den feilkoden betyr? http://wiki.ross-tech.com/index.php/00561 00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) Exceeded Possible Symptoms Engine Jolting Increased Fuel Consumption Poor Idling/Jolting Reduced Boost Pressure Possible Causes Mass Air Flow Sensor (G70) faulty Fuel Pressure too Low Leaks in Intake Air System and/or Exhaust System Injector(s) faulty (i.e. coked) Possible Solutions Refuel Vehicle Check Fuel System Pressure Check Mass Air Flow Sensor (G70) Check Intake Air System and Exhaust System for Leaks Check Injection Quantity Check Injector(s) Kan jeg gjette på at du kjører med åpent filter? Prøv og rens LMM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Ironi nå igjen eller? Du er mysitsk sånt sett, veit aldri om du er ironisk eller ikke :drunk: Ditto! Jeg skjønner ofte ikke om du er ironisk, tuller med meg, eller bare misliker meg sterkt :p Men looover deg, jeg smiler på ordentlig, og syns du er morsom på ordentlig! Og er jeg ironisk skal jeg skrive det i et parantes nederst så du vet evt når. Ok? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg