henne Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Jeg har rukket å kjøre 17 mil i dag jeg.. ;) Formen er jättegod såklart, men bilen er drit møkkete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 hohoh hjemme fra overtid :D ... blei en veldig bedugget natt på byen i går gitt... endte opp på en mc klubb av alle steder :) fy faen for noen syke mennesker - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 hohoh hjemme fra overtid :D ... blei en veldig bedugget natt på byen i går gitt... endte opp på en mc klubb av alle steder :) fy faen for noen syke mennesker Du er litt syk du og:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Da var kabelen min sendt fra Kina :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Da var kabelen min sendt fra Kina :) trenger du prog til å bruke den, evt hva koster det? eller finner man det på hysj hysj plasser? :D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 paintball anyone? 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 ikkje noke problema å drikka masse strawberri drekkari :) Ikke noe problem det nei! Strawberry Daiquiri er jo DRITgodt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 trenger du prog til å bruke den, evt hva koster det? eller finner man det på hysj hysj plasser? :D Trenger et program, finner det gratis på hjemmesiden til de som har laget det. MEN, hvis du vil ha full funksjonalitet må du på hysj hysj sider :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Trenger et program, finner det gratis på hjemmesiden til de som har laget det. MEN, hvis du vil ha full funksjonalitet må du på hysj hysj sider :) Er jo selvsagt ikke lov med slike hysjhysj sider... så jeg tar gjerne imot en URL hvor jeg kan laste ned Photoshop... har jo selvsagt ikke tenkt å laste det ned siden det ikke er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Er jo selvsagt ikke lov med slike hysjhysj sider... så jeg tar gjerne imot en URL hvor jeg kan laste ned Photoshop... har jo selvsagt ikke tenkt å laste det ned siden det ikke er lov. Kaller det bare backup og tar det ned med god samvittighet jeg (= - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Kaller det bare backup og tar det ned med god samvittighet jeg (= santsant.. hvor kan jeg finne slik? trenger backup. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Sjekk PM - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=523494 Noen som kunne tenkt seg båt i R8 stil? :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Hei, vet dere hva jeg lærte i dag eller? Egentlig er Toyota Yaris mer miljøfiendtlig enn Ferraribiler, for hvis du teller opp hvor mange Ferrari som produseres i året sammenlignet med hvooooor maaaaange Yaris de lager, så slipper jo Yarisbilene ut mye mer! Fyyy Toyota.. Bad for nature that is. Så kjøp heller Ferrari!..mye færre av dem, og dermed mye mindre forurensning :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Noen som kunne tenkt seg båt i R8 stil? :P Bilversjonen er mye søtere ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg