2wd sedan Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 I do!!! Må jo telle finga hver gang jeg har lekt med han jo.Er helt spinnvill hele tiden hehe. X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Marius og Knut..Jeg har faktisk sett at dere la ut bilde av meg igjen. Ikke dette, forskrudde gærne som dere har komponert hjemme på gutterommet, men av det hvor jeg er på Audisafari med nevøen min! Hmm.. :iconsm Oh yes:D Spank me Hege:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Oh yes:D Spank me Hege:D Det må bli i morgen..nå skal jeg sove! Natta :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Det må bli i morgen..nå skal jeg sove! Natta :) Done deal;) Har litt å gjøre sjæl nå... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Da har jeg bestilt en vag-com kabel fra Kina, orker ikke betale 1200+ for en fra Ross Tech. Kom på 121kr inkl frakt :) Så skal jeg endelig få sletta litt feilmeldinger, resette service lamper og få sett hva som feiler bilen :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Da har jeg bestilt en vag-com kabel fra Kina, orker ikke betale 1200+ for en fra Ross Tech. Kom på 121kr inkl frakt :) Så skal jeg endelig få sletta litt feilmeldinger, resette service lamper og få sett hva som feiler bilen :P Må ikke fucke opp bilen nå da;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Må ikke fucke opp bilen nå da;) Hehe, neida :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hehe, neida :) Sikker på det? :D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Sikker på det? :D Rimelig sikker på at det skal gå bra :P Hvis ikke stikker jeg bare og henter ECU'n din ;) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Rimelig sikker på at det skal gå bra :P Hvis ikke stikker jeg bare og henter ECU'n din ;) Ja det gjør du vel;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=521906 Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Da har jeg bestilt en vag-com kabel fra Kina, orker ikke betale 1200+ for en fra Ross Tech. Kom på 121kr inkl frakt :) Så skal jeg endelig få sletta litt feilmeldinger, resette service lamper og få sett hva som feiler bilen :P Faen så dyrt, min kostet bare 95,- :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikonian Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=521906 Annet bilrelatert -> Moral: Ikke stol for mye på GPS... :cheers: Om det var riktig av meg å lage en helt egen tråd akkuart der, nei det er vel en helt annen sak.. :???: -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Annet bilrelatert -> Moral: Ikke stol for mye på GPS... :cheers: Om det var riktig av meg å lage en helt egen tråd akkuart der, nei det er vel en helt annen sak.. :???: Var så trøtt i stad, så så ikke den:D Ikke leita jeg heller forsåvidt:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=521963 Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg