mordi87 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hahaha:d snør det i sør gutter:D Her er det bart føre;) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hørte på radio`n det var 24 biler som stod parkert opp fra olavsgård og mange av dem drev å la om hjul på motorveien! Hadde kansje vært bedre med buss eller å legge om før man drar hjemmefra . Hehe folk gjør så mye dumt ;-) X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hahaha:d snør det i sør gutter:DHer er det bart føre;) Det er på vei oppover ;-) Gled deg:happyhappy: X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 morgenpip :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hørte på radio`n det var 24 biler som stod parkert opp fra olavsgård og mange av dem drev å la om hjul på motorveien! Hadde kansje vært bedre med buss eller å legge om før man drar hjemmefra . Hehe folk gjør så mye dumt ;-) Ganske underholdende at det kommer som et like stort sjokk i Oslo hvert år. Metrologisk institutt skal ha kritikk for kun å ha meldt dette på forhånd! Skjerpings ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Haha:) Folk er håpløse:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Jeg skal snart ut med bilen...Håper folk kan flytte seg litt når jeg kommer.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Da har jeg lagt om å :) Så er et ned til Oslo sentrum, skal bli spennende :P I følge radio'n så står det fullt av biler i alle retninger som jeg kan kjøre til sentrum, d'oh :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Ganske underholdende at det kommer som et like stort sjokk i Oslo hvert år.Metrologisk institutt skal ha kritikk for kun å ha meldt dette på forhånd! Skjerpings ;) Haha sånn har det jo altid vært og kommer altid til å være. Ingen som skal komme her å si at vi må legge på vinterhjul nei. Men hvor er politiet i dag? De er jo så ivrige ellers og maser om traffiksikkerhet . Ikke minst "ungdommer" som kjører gris. Hva med stressa direktører og fine bærumsfruer som ikke gidder å legge på vinterhjul å lager kaos og farlige situasjoner på veiene? Ekke så farlig det kansje.:deng X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Jeg skal snart ut med bilen...Håper folk kan flytte seg litt når jeg kommer.. :D Kos deg med Quattro! Mvh En som merker at han angrer på at han ikke kjøpte det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Neh, eldre folk slipper alltid lett unna sånne ting. Men hadde en på 18 som nettopp har fått lappen blitt tatt med sommerdekk, da hadde det blitt månelyst gitt! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Neh, eldre folk slipper alltid lett unna sånne ting. Men hadde en på 18 som nettopp har fått lappen blitt tatt med sommerdekk, da hadde det blitt månelyst gitt! Jepp da hadde det blitt bråk:deng X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Da har jeg lagt om å :) Så er et ned til Oslo sentrum, skal bli spennende :P I følge radio'n så står det fullt av biler i alle retninger som jeg kan kjøre til sentrum, d'oh :P Lykke til! Jeg skal først fra Frogner til Carl Berner.. Tror jeg velger Festningstunellen fremfor ring 2.. Men utenfor hos meg ser det helt i orden ut (her bor det en del normale folk).. *lurer på hvilken vei jeg skal ta* Eller er det bare inn til Oslo som er problemet? Her innenbys er det vel saltet for idioter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 LItt koselig å se bilen med snø på også da.. Synd den er møkkete under.. Får vaske den da jeg får den inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 hei sløkkiser:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg