Haansi Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Hvis du ikke klarer å skifte lykteglasset på blinklysene, sååå :( - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 haha:) Klarer det vel ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Det er jo like lett som å skifte toppakning jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 I did it :D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 I did it :D Igjen...du er mye flinkere enn meg! Well done lad ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Igjen...du er mye flinkere enn meg! Well done lad ;) Imponerer stadig vekk meg selv:D Og Knut er OG imponert:D skjer søta?? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Imponerer stadig vekk meg selv:D Og Knut er OG imponert:D skjer søta?? Jeg er og imponert! Hos meg har den ene parklyspæra gått, og jeg aner ikke hvordan den byttes, eller om man må til verksted eller hva.. Men nok audiprat, dette er tross alt offtopictråden! ;) Jeg spiser sjokolade..Og du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Jeg er og imponert!Hos meg har den ene parklyspæra gått, og jeg aner ikke hvordan den byttes, eller om man må til verksted eller hva.. Men nok audiprat, dette er tross alt offtopictråden! ;) Jeg spiser sjokolade..Og du da? Slapper av og ser that '70s show;) Venter på at fotballkampen skal begynne:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 hmm, offtopic tråd ;D FINT!:D 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Slapper av og ser that '70s show;) Venter på at fotballkampen skal begynne:D Jeg og ser `70show faktisk. Men jeg venter ikke på noe fotballkamp. Skal du og og se den eller hjemme på TV-en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Jeg og ser `70show faktisk. Men jeg venter ikke på noe fotballkamp.Skal du og og se den eller hjemme på TV-en? Se den på storskjerm:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 hmm, offtopic tråd ;D FINT!:D Og du er våken eller?? :D Gikk det SÅ mange poster før du fant den? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Se den på storskjerm:D ..Og hvem spiller? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Og du er våken eller?? :D Gikk det SÅ mange poster før du fant den? Kjenner dere hverandre? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 ..Og hvem spiller? :) Rosenborg mot Brügge;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg