Gjest brunerune Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Herregud folkens. Er ikke rart counten skyter i været, dere spammer regelrett i ett kjør. Bare meningsløst pjatt, for å få stor e-penis. Hatt en dårlig dag Espen? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Og jeg i jobben min å forsvare landet, slik at vi ikke blir drept i krigen alle mann. ...og damer ;) Ikke rart du er treningsnarkoman.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Han trenger seg et ligg han også. Synd du ikke er med i konkurransen Espen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hatt en dårlig dag Espen? :D Og vi lurer alle på om du har hatt en god en Rune? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Jeg innrømmer gjerne at jeg er minimalt seriøst :PJeg må nemlig kompensere litt ned for alt det gode jeg tilfører samfunnet gjennom jobben som intensivsykepleier :op: Hehe, greit. Du er unnskyldt :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 ...og damer ;) Ikke rart du er treningsnarkoman.. ;) hehe, såklart damer også.. *dumme meg, og jeg som har vært på tema-dag ang. likestillig og greier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hold tråden bilrelatert, ta damejaktene deres på MSN eller Stripa ;) Sånn, da er det sagt. (Ja, vi får klager på denne tråden) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Herregud folkens. Er ikke rart counten skyter i været, dere spammer regelrett i ett kjør. Bare meningsløst pjatt, for å få stor e-penis. Trenger ikke e-penis når jeg er den eneste her som her gener til å skryte av hva jeg har i buksa :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hehe, greit. Du er unnskyldt :) thnx...ikke meningen å puste deg i nakken da ;) (mht antall postinger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hold tråden bilrelatert, ta damejaktene deres på MSN eller Stripa ;) Sånn, da er det sagt. (Ja, vi får klager på denne tråden) Klager? :O Kan ikke fatte hva det skulle være å klage på :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 huff håper ikke tråden blir fytta igjen :( folk er jo bare missunnelige på oss som har det så fint :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 La nå oss prate drit her, så holder hvertfatt de spesifiserte trådene seg saklige ;) Mye bedre det.. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hold tråden bilrelatert, ta damejaktene deres på MSN eller Stripa ;) Sånn, da er det sagt. (Ja, vi får klager på denne tråden) Jeg kan liksom ikke helt forstå at folk orker klage annet enn hvis sjalu på hvor koselig det er å eie Audi. Og det står vitterlig offtopictråden i headingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Klager? :O Kan ikke fatte hva det skulle være å klage på :P Det ser ærlig talt ikke jeg heller. Om folk misliker den såpass mye at de regelrett klager på den, er det vel ikke verre enn å holde seg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 får komme med noe bilrelatert her jeg da :) har lakka felgene og det blei namme namm men natta gutter og jente :):):) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg