al3x Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Noen som har lyst på R8 med kompressor? MTM selger sin nå for 134 000€ (ca. 1.75 millioner kroner) Ligger annonse her Søk etter Audi R8 MTM (eller noe lignende) på YouTube, lyden er sinnsyk! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 (antall innlegg og visninger):rs4kroken: 3,659 - 16,153 :chevykroken: 11,748 - 519,208 Dere prater mao altfor lite piss her! :usa: :win mvh :hide Dessuten har tråden blitt flytta... Mindre liv her etter det... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ja, fikk abstinenser når jeg ikke fant tråden i går ;o Ny arbeidsuke på gang, sitter trøøøøøtt på kontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Var ikke alene om å få sjokk... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 *Aaaatchoo!* Unnskyld....*tørke av skjermen* :) vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Er du sjuk i dag frøken?? :O Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Finner ikke Haansi oss på det nye stedet eller har han fått taleforbud? Hmm :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Vanskelig for gutten å finne veien ut av b5-delen... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Er du sjuk i dag frøken?? :O Ikke nok til å skippe jobben ikveld er jeg redd ;) Men fortsatt småvondt i halsen, og litt nysing i tide og utide. Skal prøve ikke smitte dere :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hehe:) Litt småforkjøla sjæl... Smitt negern:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hehe:) Litt småforkjøla sjæl... Smitt negern:D hihi, kanskje det er derfor han ikke er her..for han vil ikke bli smitta av oss to.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hehe:) Ja, en mulighet det :D Nei, tror nok han sitter og irriterer seg over at han ikke får bilen før om noen dager ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Bare så det er på det rene.. Mordi har lovet å holde av #4000 til meg, så ingen andre må si noe på den tiden så jeg klarer punche inn et kreminnlegg! :happyhappy: Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 åjoda, har bare hatt litt "ting" å ta meg av ;) Definer "ting"... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Bare så det er på det rene..Mordi har lovet å holde av #4000 til meg, så ingen andre må si noe på den tiden så jeg klarer punche inn et kreminnlegg! :happyhappy: Ok? Får se :D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg