Gjest brunerune Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Så du er inni syra Hege.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Så du er inni syra Hege.. Er jeg? Pøh.. Men hva var det vi akkurat snakket om.. Pass deg du.. :iconsm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg oppfører meg alltid fint :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Gatecrasher er fett da :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Denne må sjekkes: Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Så så, får trøste oss med at Eyelid fikk overtalt dem til å la tråden leve da! Kjipt om de hadde sletta hele tråden liksom.. Nå må de vel for pokker la navnet være?? Når du bruker den tonen der så kanskje Eye Lid får en faen i seg og demonstrativt flytter oss til Stripa Det har aldri vært noe alternativ å slette tråden, bare så det er på det rene. Men tråden er, som jeg skrev tidligere, uten tvil veldig offtopic med noen få innslag av bilrelatert. Jeg håper derfor at folk har forståelse for løsningen iom jeg fikk et vink fra administrator om at denne tråden ikke skulle være slik den var, der den var, og jeg som moderator for Audi håper dere kan forstå bakgrunnen for tiltaket med den forklaringen jeg ga før, og tilogmed akseptere det. Tror det skal litt til at det går en faen i meg etter utspill som fra Sandmo, men dere må være klar over at det er fler enn bare meg som ser over Audi-delen av forumet av admins/moderatorer. Faktisk så skal jeg gi dere brukerne av Audi-forumet skryt. Etter den nye inndeling synes jeg det har blitt et mye mer seriøst opplegg med gode svar her inne. Litt ymse forekommer jo innimellom, men ingenting nevneverdig. Reglene som jeg satt opp for Audi-delen ser også ut til fungere greit (selv om de kanskje er litt strickte), da også med tanke på at jeg vurderer alt og alle veldig likt ut ifra de - noe jeg tror er viktig for forumbrukerene. innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hei hei:D allesammen;) [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Sover hele gjengen eller? :D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 eg e vågen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Det har aldri vært noe alternativ å slette tråden, bare så det er på det rene....... Hadde det skjedd hadde vi havnet etter Opel i antall innlegg, og det vil jo ingen at skal skje ;) Om vi virker litt sutrete etter flytten er bare fordi vi er godt vant, og da bruker vi også litt mer tid på å justere oss ned noen hakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Om vi virker litt sutrete etter flytten er bare fordi vi er godt vant, og da bruker vi også litt mer tid på å justere oss ned noen hakk. Dette er vel heller bare fordi flertallet av oss har pikk mellom beina, og hater forandringer :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Dette er vel heller bare fordi flertallet av oss har pikk mellom beina, og hater forandringer :) mm :m'm: Har man p*kk og Audi er man oftest godt vant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Og noen Audieiere er mer kosete til og med uten å vite om det! ;) hmmmm.... den der var ny faktisk! Er jeg kosete tro? :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 ...Er jeg kosete tro? Er du det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg