stigare Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Det er jo bare oss b5-gutta og Henne som bruker tråden? Føler meg veldig alene jeg da...... :volvopower: :jerkoff: :cheers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Og noen andre:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Så så, får trøste oss med at Eyelid fikk overtalt dem til å la tråden leve da! Kjipt om de hadde sletta hele tråden liksom.. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 DET er sant... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Så så, får trøste oss med at Eyelid fikk overtalt dem til å la tråden leve da! Kjipt om de hadde sletta hele tråden liksom.. Det er veldig trist ja, men tror al3x har et poeng... Dere må tørke tårene og fokusere på stakkars Haansi på mandag, han kommer antakelig til å trenge krisehjelp siden han er totalt uforberedt og overgangen blir så brå. http://www.youtube.com/watch?v=HKPXV8XB8ss&feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 DET er sant... Så jeg antydning til et lite smil? :) Det hadde vært koselig om det kunne hete "Kosetråden - Offtopic for Audi.." Ettersom Audieiere generelt er mer kosete enn andre bileiere ;) Men nå føler hvertfall ingen seg eksludert, og det er jo hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Ettersom Audieiere generelt er mer kosete enn andre bileiere ;) WHAT!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Heter det ekskludert eller eksludert...begge varientene dukker opp når man søker i google..hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 WHAT!?? Og noen Audieiere er mer kosete til og med uten å vite om det! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Heter det ekskludert eller eksludert...begge varientene dukker opp når man søker i google..hmm Ekskludert Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Så jeg antydning til et lite smil? :) Det hadde vært koselig om det kunne hete "Kosetråden - Offtopic for Audi.." Ettersom Audieiere generelt er mer kosete enn andre bileiere ;) Men nå føler hvertfall ingen seg eksludert, og det er jo hyggelig! Ikke rare smilet hvertfall... Litt kanskje:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Nå må de vel for pokker la navnet være?? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Nå må de vel for pokker la navnet være?? Når du bruker den tonen der så kanskje Eye Lid får en faen i seg og demonstrativt flytter oss til Stripa. So behave! ;) please.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Oooh behaave ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg har uploadet min alle første greie på youtube! :happyhappy: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg