Gjest brunerune Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Radioresepsjonen @ P3. Regner med at folk hører på det? Espen, du må reagere når folk skriver til deg.. se par sider tilbake. Eller er du enda sur for at du ikke fikk bilen min? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Syns snart du skal legge ut et bilde jeg, før du gir oss falske forhåpninger! Falske forhåpninger? Om hva? *fnys* Dere er småttiser, jeg er høyere enn dere og har kulere bil. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Vi har et kulere forum:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Espen, du må reagere når folk skriver til deg.. se par sider tilbake. Eller er du enda sur for at du ikke fikk bilen min? :P Har ikke tid til å sitte her å følge med heeele tiden x] Nja, den bitterheten la seg en gang uti juli :p Tar et oppsamlingsheat ;) Btw Mr. Nyhus.. Drømmeinseren din ligna litt på bilen til en kompis av meg :D Utenom at du har ATS Classic på bildet, og denne har Allycats.. Var nyydelig denne! Lofotengrün er knall på einser. Til og med førstegangsreg. i Elverum denne ;) Begynner å bygge einser neste sommer, forhåpentligvis. Veit ikke helt hvordan enda, mange ting jeg kunne tenkt meg. Vil både ha noen mods, men samtidlig classic style. Mods jeg enkelt kan fjerne hadde vært det beste! Har lekt meg litt i dubmod. Jeg SKAL ha meg en einser eller to innen et par års tid. For tredje gang Espen, om du skater? Det har jeg da vitterlig svart på :p skater du espen? Hadde skateboard i 8. klasse, om det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hehe, se nåå. Prøvde bare å hunte deg ned på facebook.. Så fant jeg en "skater".. Einser er konge ja, hadde lysst på det selv. Men nå har alle vennene mine. Da blir det boble på meg til våren gitt. Lav med sykkelhjul fremme og feite hjul bak ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 jeg er høyere enn dere;) På hva da? LSD? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Tror ikke du fant riktig nå eller. Du må prøve han elefant-espen. edit: Evt. Espen Lundby Nyhus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 hahaha, den me snabelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Ble dere enige om noe ang kollonnekjøring til stvg i går?;) - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 På hva da? LSD? :D Noes...på Audi..the 2nd most sexy thing in the whole wide world! Nå har jeg passert vekta mi forlengst i antall innlegg, og strekker meg mot høyden! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Noes...på Audi..the 2nd most sexy thing in the whole wide world! Nå har jeg passert vekta mi forlengst i antall innlegg, og strekker meg mot høyden! ;) Er du høyere enn oss, og veier under 66kg? :| - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Holdt på si at du har liten e-penis, men blir vel litt feil.... Skal ikke skryte på meg noen stor e-penis her, men jeg har lagt igjen over 15 000 på to andre forumet ute i den vide verdensveven. :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Er du høyere enn oss, og veier under 66kg? :| Når man tar hensyn til at dere er senka så er vel jeg høyere? (Om 108 innlegg matcher jeg høyden :happyhappy: peanuts...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Skal ikke skryte på meg noen stor e-penis her, men jeg har lagt igjen over 15 000 på to andre forumet ute i den vide verdensveven. :p La meg gjette..singel? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Når man tar hensyn til at dere er senka så er vel jeg høyere? Skal vedde på at jeg har forumets høyeste A4 B5. Stiller til contest i romeriks-området anytime! La meg gjette..singel? ;) Er singel ja, men har nok ikke så stor sammenheng med at jeg var veldig aktiv på forum. For da hadde jeg nemlig dame :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg