Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Akkurat :) Det jeg også tenker.. :) Hadde egentlig tenkt meg RS-front og sidelister senere, så får se hva det blir til :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Gå for det ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Satser på det ja :) Men nå er det natta.. Jobb i morgen. Snakkes boys ;) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Er vel den jeg har og :P Dietrich har ikke med lyktespyler utsparring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Dietrich har ikke med lyktespyler utsparring.. Når du sier det... Det er faktisk sant... Hadde jeg glemt;) Bare å skjære det:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Når du sier det... Det er faktisk sant... Hadde jeg glemt;) Bare å skjære det:D Sjeldent jeg lyver ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Ja, for stort sett slenger du dritt;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Ja, for stort sett slenger du dritt;) ..Og da er jeg ærlig ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Nettopp;) Du skulle vært her i stad når sampron la ut en tråd om bilen sin... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Ja hørte jeg gikk glipp av det :( Fett navn på tråden btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Ja hørte jeg gikk glipp av det :( Fett navn på tråden btw! Al3x som har hviska deg i øret? ;) Må variere;) Neste gang er det ikke sikkert det er du som er nevnt;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hehe, jepp. Msn vinduet til Alex stod å blinka godt når jeg kom hjem nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Haha:) Det var legendarisk dårlige forslag han kom med:D Tror han har kommet seg på andre tanker nå :) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hørte rykter om lexus.. det får holde :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 ja... var vel hakket værre... hvertfall tilsammen... øyelokk... emblemfri grill... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg