Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 vacn suger! eg fikk en prikk i "førerkortet" mitt der :O haha Haha:) Åssen klarte du det?? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Haha:) Åssen klarte du det?? haha. det er det mongo prikk og poengsystemet deres.. fikk då en prikk fordi eg skrev "d", "me" og "e" i et avsluttende svar til en tråd jeg lagde :P så hver gang eg skriver noe no, så ser eg et lite førerkort nede med en stor gul prikk på! 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 hahaha, eid tim ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 nesh. de eier seg selv ved å bevise at de er en gjeng med gamlinger som er sur på ungdommen for å være for rask for dem.. :\ (her snakker vi om de cranky moderatorne.. ikke alle de bra godhjerta bilfolka...) 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 En fin PC vi fikk en på jobben. Dette er bak frontdekselet. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 hmmmmm..og problemet var hvertfall ikke overoppheting da altså? 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hahah, KANSKJE :D Kollegaen min som åpna dekselet skrek fordi han trodde det var et dyr! Var jævlig tidig. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Se hva USA har gjort med oss..... Les den første engelske linjen. Blir litt som å skrive: "Ikke krasj med bil, du vil kanskje få skader". - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 sånn går det ja.. jj, fylla venter! skål folk kos dere med denne: 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 S4 som står nedi gaten her :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 sånn går det ja.. jj, fylla venter! skål folk kos dere med denne: Fylla her og! Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 3-liters TDI :) Står nedi her den også.. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 3-liters TDI :) Står nedi her den også.. Nei, så jævlig;) Bare 240 her i Kongsberg:( Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Den er ikke så stygg den der nei! Godt går den også :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Alex, det frister... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg