Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Du sier ikke det når jeg stjeler sykkelen din ;) Den er det noen polakker som har tatt allerede:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hahahaha! :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hahahaha! :D Too late:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Herregud, siste timen på jobb varer i evigheter! - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Herregud, siste timen på jobb varer i evigheter! Sant ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Skjønner ikke hvorfor alle unntatt Rune kommer til meg når det gjelder eBay:P Det er jo bare å søke :P Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 slasker. hva jobber dere med :P Sie diesen Artikel Schiff nach Norwegen? Wenn Sie dies tun, wie viel kostet es sorry, wenn mein Deutsch ist schlecht har sendt mail ;) o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Haha, jeg føler at UANSETT om jeg så søker på det nøyaktige produktnavnet så finner jeg ikke en dritt :p - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 slasker. hva jobber dere med :P Sie diesen Artikel Schiff nach Norwegen? Wenn Sie dies tun, wie viel kostet es sorry, wenn mein Deutsch ist schlecht har sendt mail ;) IT-tekniker :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 slasker. hva jobber dere med :P Sie diesen Artikel Schiff nach Norwegen? Wenn Sie dies tun, wie viel kostet es sorry, wenn mein Deutsch ist schlecht har sendt mail ;) Bare å krysse fingrene;) Kan se om jeg finner fler billige :P Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Haha, jeg føler at UANSETT om jeg så søker på det nøyaktige produktnavnet så finner jeg ikke en dritt :p Niggas can't write ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 nice. jeg vil også ha en chill jobbe. ikke skift på fabrikk :( :P o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=O4ytfuqpibY Herregud så bra. "EVERY DAY YOU'RE HAVING A GOOD TIME, NIGGAS WILL FUCK IT UP". Niggas will steal you TV at night, burst into your house in the morning and say; "I HEARD YOU GOT ROBBED?!" - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 nice. jeg vil også ha en chill jobbe. ikke skift på fabrikk :( :P Det er faktisk overraskende slitsomt å sitte i ro hele dagen også :P - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 sittesår altså. hehe CR er rå da o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg